Formula 1: Η κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ επιστρέφει

Η Formula 1 επιστρέφει στη δράση και το fosonline.gr «ακτινογραφεί» τα όσα πρόκειται να δούμε σε ένα ακόμα πρωτάθλημα. 

Formula 1: Η κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ επιστρέφει

Η δράση της Formula 1 επιστρέφει αρχής γενομένης από το Γκραν Πρι της Αυστραλίας που θα διεξαχθεί την Παρασκευή (13/3). Οι ομάδες και οι πιλότοι είναι έτοιμοι να μας χαρίσουν για ακόμα μια χρόνια πλούσιο θέαμα αλλά και σασπένς. Οι χειμερινές δοκιμές στη Βαρκελώνη ολοκληρώθηκαν πριν λίγες μέρες με τα πρώτα μικρά συμπεράσματα να έχουν βγει για το τι θα δούμε φέτος στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ.

Η Mercedes και το ζευγάρι Ferrari - Red Bull

Δεν χωρά αμφιβολία πως από τη στιγμή που η Formula 1 μπήκε σε υβριδική εποχή η Mercedes έχει χτίσει τη δική της αυτοκρατορία. Τρανό παράδειγμα τα έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα στην κατηγορία των οδηγών και των κατασκευαστών. Στις χειμερινές δοκιμές τα «ασημένια βέλη» προτιμούν να μη δείχνουν τη δύναμη τους θέλοντας να κρατήσουν χαμηλά το πήχη. Φέτος ωστόσο οι Γερμανοί άλλαξαν το πλάνο τους και έδειξαν με το καλημέρα πως η νέα σεζόν θα τους βρει σε ρόλο πρωταγωνιστή έχοντας τον τίτλο του φαβορί. Ήδη έχει κλέψει τις εντυπώσεις η «εφεύρεση» του DAS. Το κίνητρο για το φετινό πρωτάθλημα είναι μεγάλο τόσο για την ομάδα όσο και για τον Λιούις Χάμιλτον. Σε περίπτωση που η Mercedes κάνει το επτά στα επτά τότε θα αποτελέσει την πρώτη ομάδα στην ιστορία της F1 που το καταφέρνει. Από την άλλη ο Χάμιλτον θα φτάσει τα επτά πρωταθλήματα και θα ισοφαρίσει τον πολυνίκη του θεσμού, Μίκαελ Σουμάχερ. Μετά τους πρωταθλητές τη δική τους μάχη θα δώσουν η Ferrari και η Red Bull. H Scuderia δεν έχει πείσει τους οπαδούς της μέχρι στιγμής, γεγονός που έχει δημιουργήσει τη δυσαρέσκεια του ιταλικού Τύπου. Βέβαια καλό θα ήταν να κρατήσουμε μικρό καλάθι για το τι μέλι γενέσθαι με την ομάδα του Μαρανέλο, μιας και δεν αποκλείεται να παίζει «θέατρο» θέλοντας να μπερδέψει τους αντιπάλους της. Στον αντίποδα η Red Bull συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε καθώς ο κινητήρας της Honda έχει αφήσει ικανοποιημένους τους «ταύρους». Το ερώτημα που γεννάται γύρω από την ομάδα είναι εάν θα μπορέσει να κάνει το βήμα παραπάνω και να διεκδικήσει ξανά το πρωτάθλημα με ηγέτη τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος ανανέωσε το συμβόλαιο του δείχνοντας πως εμπιστεύεται τη Red Bull.

Η μάχη της τέταρτης θέσης

Η χαοτική διαφορά στα οικονομικά έσοδα των τριών μεγάλων (Mercedes, Ferrari, Red Bull) με τις υπόλοιπες επτά ομάδες έχει αναγκάσει τα «μικρά ψάρια» να πολεμούν για την τέταρτη θέση. Την περασμένη χρόνια η McLaren έκανε την έκπληξη και τερμάτισε τέταρτη δείχνοντας σημάδια μεγάλης βελτίωσης. Φέτος αν και οι Βρετανοί συνεχίζουν στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται πως μεγάλη αγωνιστική άνοδο έχει σημειώσει η Racing Point. Η ροζ ομάδα με τους Σέρχιο Πέρεθ και Λανς Στρολ πίσω από το τιμόνι έχουν κάνει τη διαφορά στα χειμερινά δοκιμαστικά. Μένει να δούμε εάν θα εμφανιστεί έτσι και στους αγώνες. Από εκεί πέρα δεν θα πρέπει να ξεγράφουμε τη Renault μία από τις παραδοσιακές ομάδες της Formula 1. Οι Γάλλοι προσπαθούν με νύχια και με δόντια να εμφανίσουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και να το αξιοποιήσουν με το ταλέντο του Ντάνιελ Ρικιάρντο. Πιο πίσω στη μάχη της τέταρτης θέσης ακολουθούν η Alpha Tauri (πρώην Toro Rosso) και η Alfa Romeo Racing.Το τρενάκι του πρωταθλήματος αναμένεται να οδηγήσουν οι Haas και Williams. Οι Βρετανοί φαίνεται πως έχουν πάρει έστω και ένα μικρό μάθημα από την περσινή χρονιά που ήταν η χειρότερη στην αξιοθαύμαστη ιστορία τους,ενώ οι Αμερικανοί δεν έχουν βρει τα πατήματα τους και θα έχει ενδιαφέρον εάν οι Ρομέν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν μας απασχολήσουν και πάλι για εξωαγωνιστικά θέματα.

Ο κορονοϊός απειλεί τη Formula 1

Η έξαρση του κορονοϊού έχει πλήξει όλα τα αθλητικά γεγονότα του κόσμου. Μέσα σε αυτά είναι και η Formula 1 που ζει τη δίκη της αγωνία. Ήδη έχει ανακοινωθεί η αναβολή του Γκραν Πρι της Κίνας ενώ κεκλεισμένων αναμένεται αυτό στο Μπαχρέιν. Στον αέρα βρίσκεται και το ιστορικό Γκραν Πρι στην Ιταλία μιας και η γειτονική χώρα αντιμετωπίζει τα περισσότερα περιστατικά στην Ευρώπη. Ο αγώνας στη Μελβούρνη ωστόσο θα ξεκινήσει κανονικά την Κυριακή (15/3) με την παρουσία κόσμου. Ένα από τα μελανά σημεία του ιού σε συνάρτηση με την κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ είναι η παρουσία της Ferrari και της Pirelli. Τι εννοούμε; Εφόσον αρκετές χώρες έχουν απαγορεύσει την είσοδο στους Ιταλούς πολίτες πως οι εργαζόμενοι της Scuderia και του προμηθευτή ελαστικών θα δώσουν το παρών στους αγώνες; Την απάντηση θα μας τη δώσει η FIA στο προσεχές μέλλον. Μέχρι τότε ας απολαύσουμε και πάλι τη δράση της Formula 1.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

1. Αυστραλία 15 Μαρτίου

2. Μπαχρέιν 22 Μαρτίου

3. Βιετνάμ 5 Απριλίου

4. Κίνα 19 Απριλίου

5. Ολλανδία 3 Μαΐου

6. Ισπανία 10 Μαΐου

7. Μονακό 24 Μαΐου

8. Αζερμπαϊτζάν 7 Ιουνίου

9. Καναδάς 14 Ιουνίου

10. Γαλλία 28 Ιουνίου

11. Αυστρία 5 Ιουλίου

12. Μεγάλη Βρετανία 19 Ιουλίου

13. Ουγγαρία 2 Αυγούστου

14. Βέλγιο 30 Αυγούστου

15. Ιταλία 6 Σεπτεμβρίου

16. Σιγκαπούρη 20 Σεπτεμβρίου

17. Ρωσία 27 Σεπτεμβρίου

18. Ιαπωνία 11 Οκτωβρίου

19. Αμερική 25 Οκτωβρίου

20. Μεξικό 1 Νοεμβρίου

21. Βραζιλία 15 Νοεμβρίου

22. Άμπου Ντάμπι 29 Νοεμβρίου

Αναλυτικά οι ομάδες και οι πιλότοι:

Mercedes: Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία), Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία)

Ferrari: Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία), Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό)

Red Bull: Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία), Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη)

Renault: Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία), Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία)

Haas: Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία), Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία)

McLaren: Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία), Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία)

Racing Point: Σέρχιο Πέρεθ (Μεξικό), Λανς Στρολ (Καναδάς)

Alpha Tauri: Ντάνιελ Κβίατ (Ρωσία), Πιέρ Γκασλί (Γαλλία)

Alfa Romeo Racing: Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία), Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Ιταλία)

Williams: Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία), Νίκολας Λατίφι (Καναδάς).

Διαβάστε ακόμα:

Κοινή ανακοίνωση επτά ομάδων κατά FIA και Ferrari

Pirelli: «Θα σημειωθεί υπερθέρμανση των ελαστικών το 2020»

Χάμιλτον: Το φλερτ με τη Ferrari και το plan b της Mercedes

Δύο δισεκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την περσινή Formula 1!

Η Aston Martin αποχωρεί από τη Red Bull και πάει στη Racing Point

Έτοιμη η πίστα του Βιετνάμ, φόβοι για αναβολή του Γκραν Πρι λόγω κορονοϊού

Παραμένει στη Formula 1 η Mercedes