Η κρίσιμη χρονιά της Williams

Το 2020 θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες χρονιές της Williams που ψάχνει τρόπο να επιστρέψει στις παλιές της δόξες. 

Η κρίσιμη χρονιά της Williams

Η περσινή χρονιά ήταν μία από τις χειρότερες στην ιστορία της Williams καθώς τερμάτισε τελευταία με μόλις ένα βαθμό. Η πάλαι ποτέ κραταιά βρετανική ομάδα διανύει μία εποχή παρακμής μιας και δεν έχει βρει τις λύσεις προκειμένου να διεκδικήσει με αξιώσεις την επιστροφή της στην κορυφή.

Το νέο μονοθέσιο της Williams για το 2020

Οι αλλαγές στα οικονομικά των ομάδων της Formula 1 την επηρέασαν αρκετά, γι’ αυτό και η επιλογή των πιλότων της έγινε το τελευταίο διάστημα με γνώμονα τους χορηγούς και όχι αποκλειστικά για το ταλέντο τους.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα ήταν αυτά των Στρολ, Σιρότκιν και Κούμπιτσα. Ακόμα και ο Τζορτζ Ράσελ που στην πρώτη του κιόλας χρονιά κατάφερε να κρατήσει ψηλά το όνομα των Βρετανών πήρε το ένα από τα δύο μονοθέσια χάρη στην προώθηση της Mercedes.

Η απουσία του ιδρυτή της ομάδας, Φρανκ Γουίλιαμς έχει πλήξει αρκετά το πρεστίζ της ομάδας μιας και η Κλερ Γουίλιαμς δεν έχει μπορέσει να συνεχίσει το έργο του πατέρα της. Η ίδια ωστόσο με πρόσφατες δηλώσεις της υποστήριξε πως το 2020 θα είναι μία καλή χρονιά για τη Williams.

Συγκεκριμένα είπε: «Πιστεύω ότι μπορούμε να επιστρέψουμε στο σημείο που θέλουμε να επιστρέψουμε όσο τοποθετούμε την προσπάθεια και έχουμε την αντοχή να το κάνουμε». Το πρωτάθλημα που έρχεται ίσως παίξει κομβικό ρόλο στο μέλλον της βρετανικής ομάδας αφού από το 2021 θα υπάρξουν νέοι περιορισμοί στα μπάτζετ των ομάδων.

Όπως μπορούμε να καταλάβουμε τα περιθώρια της ιστορικής ομάδας στενεύουν επικίνδυνα αλλά στο χέρι της είναι να βρει το σωστό πλάνο που θα την βγάλει από το αδιέξοδο. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της θα παίξει και το τμήμα των μηχανικών μιας και η Williams την περασμένη σεζόν είχε αρκετές αναταράξεις στο κομμάτι της διοίκησης. Αποτέλεσμα ήταν η αποχώρηση του τότε τεχνικού διευθυντή και αρκετά έμπειρου μηχανικού Πάντι Λόου ο οποίος έθεσε ο ίδιος την παραίτηση του.

Με λίγα λόγια η Williams θα πρέπει να αλλάξει το προφίλ της και να διεκδικήσει ξανά αυτά που της αξίζουν βάζοντας ένα τέλος στη δικαιολογία του χαμηλού μπάτζετ, γιατί εδώ που τα λέμε και η Racing Point δεν είχε υψηλό μπάτζετ αλλά κατάφερε να μείνει στο ύψος των περιστάσεων.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110