Υβόν Σανσόν: Η Μπιμπή δίπλα στον Χορν στο «Μια ζωή την έχουμε» - Η σκηνή με τον Γκουσγκούνη (vids)

Πώς η Υβόν Σανσόν  πήρε τη θέση της Βουγιουκλάκη δίπλα στον Χορν, στο «Μια ζωή την έχουμε» - Ποιος την αποκάλεσε «ξυλάγγουρο εξ Ιταλίας» και γιατί ο Ορέστης Μακρής είπε «Έπρεπε νά 'ρθει η ακατονόμαστη για να κατουρήσουμε σαν άνθρωποι...» - Ο... καφετζής Κώστας Γκουσγκούνης.

Υβόν Σανσόν: Η Μπιμπή δίπλα στον Χορν στο «Μια ζωή την έχουμε» - Η σκηνή με τον Γκουσγκούνη (vids)

Η Υβόν Σανσόν (Yvonne Sanson) έμεινε στη μνήμη μας από τη συμμετοχή της δίπλα στον Δημήτρη Χορν στο φίλμ «Μια ζωή την έχουμε» (1958). Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη -κατά άλλους στην Κέρκυρα- στις 29 Αυγούστου 1925 και πέθανε στη Μπολόνια στις 23 Ιουλίου 2003. Το πραγματικό της όνομα ήταν Φωτεινή Σαπουντζάκη.

Ήταν από Τουρκάλα μητέρα και Γάλλο ρωσικής καταγωγής πατέρα. Στα 17 της χρόνια πήγε για σπουδές στη Ρώμη και έκτοτε έζησε στην Ιταλία. Το ντεμπούτο της στο σινεμά έγινε με την ταινία «Ο Άγγελος της Νύχτας». Άλλες ταινίες που πρωταγωνίστησε ήταν «Το αντάλλαγμα της ντροπής» (1958), «Λευκή σάρκα, μαύρη ψυχή» (1961), «Ο κομφορμίστας» και πολλές ιταλικές δραματικές ταινίες. Επίσης, συμμετείχε στην ταινία «Θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι εμείς» (1972) του Κωστή Ζώη.

Τα τελευταία χρόνια της ζωής της τα πέρασε στη Μπολόνια κοντά στην κόρη της Τζάνα, έχοντας σταματήσει τον κινηματογράφο.

Φυλακές Ωρωπού: Το Αμαλίειο, ο Συγγρός, η επταετία και ο Μίκης που «δεν συνεμορφώθην» (vids)

Μια από τις ακριβότερες ελληνικές παραγωγές

Ερημίτης Κέρκυρας: Εκεί που «συναντήθηκαν» Οδυσσέας, Σέξπιρ και Μητσοτάκης

Η ταινία «Μια ζωή την έχουμε» ήταν μια ταινία της Finos Film. Σε αυτή ο Φίνος πόνταρε πολλά και προσδοκούσε επιτυχία στο εξωτερικό. Η ταινία γυρίστηκε σε σκηνοθεσία - σενάριο Γιώργου Τζαβέλλα και επρόκειτο για μια από τις ακριβότερες ελληνικές παραγωγές της εποχής με όχι ανάλογη οικονομική επιτυχία είν' η αλήθεια. Ο τίτλος της ταινίας πάρθηκε από τους στίχους του γνωστού τραγουδιού «Ο μήνας έχει 9», του Μιχάλη Σουγιούλ.

Κομανέτσι: Το τέλειο 10άρι, η μικρή κομμουνίστρια που δεν χαμογελούσε, η παιδοφιλία και η Πάολα

Τα τραγούδια έχουν ιστορία: Η «Σκύλα» του Βαμβακάρη ήταν η πρώτη του γυναίκα

Στο βιβλίο του Ι. Τριανταφυλλίδη «ταινίες για φίλημα» διαβάζουμε: «Η ταινία γράφτηκε από τον Τζαβέλλα για να ερμηνευτεί από έναν ηλικιωμένο δημόσιο υπάλληλο και ένα νεαρό νυμφίδιο, για το οποίο ο εν λόγω κύριος τα τινάζει όλα στον αέρα. Ως ιδανικό ο σεναριογράφος θεωρούσε τον Βασίλη Λογοθετίδη και τη νεαρή τότε Αλίκη Βουγιουκλάκη».

Τσαρούχης: Ζεϊμπέκικο, Τσιτσάνης, Μπέλλου, Πειραιάς, Υβ και Ολυμπιακός (vid-pics)

Χορν αντί Λογοθετίδη, Σανσόν αντί Βουγιουκλάκη

Ο Λογοθετίδης εκείνη την εποχή ήταν άρρωστος. Έτσι, το ρόλο πήρε ο... ταλαντούχος Δημήτρης Χορν. Ο Φίνος πίστευε ότι η ταινία θα βγει εκτός συνόρων. Έτσι επέλεξε αντί της Βουγιουκλάκη την τότε σταρ του ιταλικού σινεμά, Υβόν Σανσόν. Αυτή ήταν η Μπιμπή που βρέθηκε δίπλα στο Κλεώ. Η καλλονή Ευλαμπία Κουμουνδρουπούλου, ερωμένη του διευθυντή της τράπεζας (Χρήστος Τσαγανέας), πόθος του Κλέοντα (ταμίας) που υπολογίζει ξανά και ξανά, αλλά το περίσσευμα παραμένει 1.101.101,10.

Μαίρη Αρώνη - «Πάστα Φλώρα»: Η απεργία πείνας, το χαστούκι, οι μπότες των Γερμανών στην Kατοχή (vid)

Δύο πιστολιές στη Μαγκουφάνα, ένας νεκρός, μια μπυραρία στο Μετς και η Βουγιουκλάκη

Ο καφετζής... Γκουγκούνης

Η ταινία έκοψε 98.584 εισιτήρια όμως πλέον θεωρείται από τις ταινίες που λατρεύτηκαν τηλεοπτικά. Μια άγνωστη πληροφορία για την ταινία, η οποία προκαλεί έκπληξη, μάθαμε από τη «Μηχανή του χρόνου». Ο λόγος για τη συμμετοχή σε αυτή του Κώστα Γκουσγκούνη. Ο ηθοποιός που έγινε γνωστός ως πρωταγωνιστής του ερωτικού κινηματογράφου, στην αρχή της καριέρας του εργαζόταν ως κομπάρσος σε ταινίες. Στην ταινία κάνει ένα γρήγορο πέρασμα ως καφετζής. Τον βλέπουμε (αγνώριστο σε νεαρή ηλικία), να σερβίρει τον Δημήτρη Χορν και να έχουν ένα μικρό διάλογο. Ο Γκουσγκούνης σερβίρει και ο ταμίας Χόρν που είναι πνιγμένος από τους λογαριασμούς μετά βίας σηκώνει το κεφάλι του για να του μιλήσει. Στο βιογραφικό του Γκουσγκούνη αναφέρεται επίσης ότι εμφανίστηκε ως κομπάρσος στην «Αγνή του λιμανιού» και στη «Θεία απ’ το Σικάγο».

Δέσπω Διαμαντίδου: Η Πειραιώτισσα που ερωτεύτηκε ο Παπαμιχαήλ, ο χωρισμός για τα μάτια της Αλίκης

Δείτε το απόσπασμα όπου εμφανίζεται ο Γκουσγκούνης ως γκαρσόνι:

Βενάρδος: Ο ληστής με τις γλαδιόλες που λάτρευαν οι γυναίκες και απέδρασε ως παίκτης του Ολυμπιακού

«Να κατουρήσουμε σαν άνθρωποι...»

Ο Γκουσγκούνης ήταν απλά ένας κομπάρσος όμως η Υβόν Σανσόν εκτός από καλλονή της εποχής ήταν και μεγάλη σταρ. Ο Φίνος, φέρεται να ανακαίνισε για χάρη της τα στούντιό του. Η Ιβόν δεν γνώριζε ελληνικά και ντουμπλαρίστηκε τελικά από την Θεανώ Ιωαννίδου. Μέχρι και καινούριες τουαλέτες φτιάχτηκαν. «Έπρεπε νά 'ρθει η ακατονόμαστη για να κατουρήσουμε σαν άνθρωποι...», φέρεται να είπε ο Ορέστης Μακρής καθώς την ίδια εποχή γυριζόταν ταυτόχρονα στο στούντιο και το «Η θεία από το Σικάγο».

Καλογήρου: Ο σαλταδόρος, μαυραγορίτης, έμπορος λαθραίων τσιγάρων, λωποδύτης που έγραφε στίχους

«Ο αγαπημένος Δημήτρης Χορν και το ξυλάγγουρο εξ Ιταλίας»

Ο κινηματογραφιστής, τότε οπερατέρ και φωτογράφος πλατό, μετέπειτα σκηνοθέτης Ντίνος Κατσουρίδης θα εκμυστηρευτεί πολλά χρόνια μετά (17/9/200), σε συνέντευξή του στον Γιάννη Ζουμπουλάκη, στο Βήμα: «Ο αγαπημένος Δημήτρης Χορν και το ξυλάγγουρο εξ Ιταλίας, Υβόν Σανσόν, η επονομαζόμενη «Λοσπέκιο» «Lo specchio» (για τους μη ιταλομαθείς) πάει να πει «καθρέφτης». Καθώς είχε περάσει η γυναίκα τέσσερις δεκαετίες καλοκαίρια, είχε μπει πια στο φθινόπωρο και το ήξερε. Επί τρεις και βάλε ώρες «κτιζόταν» στο μακιγιάζ, μιλούσε χωρίς να ανοίγει το στόμα της, για να μη ραγίσει ο «σοβάς», και, κάθε φορά που πηγαίναμε για πλάνο και έλεγε ο Τζαβέλλας: «Μοτέρ», αυτή τον σταματούσε. «Momento» του έλεγε και ούρλιαζε στην παρατρεχάμενη, που είχε φέρει μαζί της. «Irene, lo specchio...». Ετρεχε η άλλη αλαλιασμένη και έφερνε τον καθρέφτη, έριχνε η «Λοσπέκιο» μια τελευταία ματιά, έφτιαχνε κάποια τρίχα, «pronta» έλεγε και πηγαίναμε για πλάνο».