Google Maps: Θα βγάζει στη σέντρα τις επιχειρήσεις που προβάλλουν ψεύτικα reviews!
Η Google θα επιβάλλει πλέον περιορισμούς σε επιχειρηματικά προφίλ που παραβιάζουν την πολιτική της για ψεύτικες κριτικές
Το Google Maps περιορίζει τις σελίδες των επιχειρήσεων που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές και επισημαίνει την εν λόγω δραστηριότητα στους χρήστες του. Η Google θα επιβάλλει πλέον περιορισμούς σε επιχειρηματικά προφίλ που παραβιάζουν την πολιτική της για τις ψεύτικες κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση κριτικών, το μπλοκάρισμα νέων κριτικών ή αξιολογήσεων και η εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος στα προφίλ που έχουν διαγραφεί οι ψεύτικες κριτικές.
Οι περιορισμοί των επιχειρηματικών προφίλ εισήχθησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο νωρίτερα φέτος, αλλά το Search Engine Roundtable σημειώνει ότι η σελίδα υποστήριξης ενημερώθηκε στα μέσα Σεπτεμβρίου για να ισχύει φαινομενικά σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς το παρόν, ωστόσο, μόνο οι χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο βλέπουν τις σχετικές προειδοποιήσεις.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Η πολιτική απαγορευμένου και περιορισμένου περιεχομένου της Google αναφέρει ότι οι συνεισφορές στο Maps «θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν μια γνήσια εμπειρία σε ένα μέρος ή μια επιχείρηση». Οι σελίδες των επιχειρήσεων δεν επιτρέπεται να εμφανίζουν περιεχόμενο που δεν «αντιπροσωπεύει με ακρίβεια την τοποθεσία ή το εν λόγω προϊόν» ή έχει δοθεί κίνητρο δίνοντας στους κριτικούς πληρωμή, εκπτώσεις ή δωρεάν προσφορές. Το Google Maps θα αναζητά επίσης κριτικές που προσπαθούν να χειραγωγήσουν τις βαθμολογίες με την ανάρτηση από πολλαπλούς λογαριασμούς ή χρησιμοποιούν εξομοιωτές, τροποποιημένα λειτουργικά συστήματα ή άλλες μεθόδους που «μιμούνται τη γνήσια δέσμευση».
Δεν είναι σαφές πώς η Google θα προσδιορίσει με ακρίβεια ποιες κριτικές παραβιάζουν αυτούς τους κανόνες, αλλά η απειλή της δημόσιας διαπόμπευσης μπορεί να είναι αρκετή για να αποτρέψει ορισμένες επιχειρήσεις από το να προσπαθούν να διογκώσουν τεχνητά τις βαθμολογίες τους. Το προειδοποιητικό μήνυμα μπορεί επίσης να βοηθήσει τους χρήστες να αποφεύγουν να επισκέπτονται μέρη που η Google θεωρεί αναξιόπιστα, αντί οι ύποπτες κριτικές απλά να εξαφανίζονται χωρίς εξήγηση.
Πηγή: techgear.gr