Ανδρούτσος - Κάιπερς: Πειραιάς, μία ανάσα από τις Κάτω Χώρες και πάλι... Πειραιάς!

Αρχές Ιανουαρίου ελάχιστες πιθανότητες είχαν οι Ανδρούτσος και Κάιπερς να μείνουν στον Ολυμπιακό και ετοίμαζαν βαλίτσες για τις Κάτω Χώρες.

Ανδρούτσος - Κάιπερς: Πειραιάς, μία ανάσα από τις Κάτω Χώρες και πάλι... Πειραιάς!

Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει! Τη μία μέρα μπορεί ένας παίκτης να βρίσκεται με το ενάμισι πόδι εκτός ομάδας και την επόμενη να μένει και να τον υποδέχονται στο προπονητικό κέντρο μετά βαϊων και κλάδων.

Αυτό που συνέβη τον περασμένο μήνα με τον Ανδρούτσο και τον Κάιπερς ήταν κάτι που σίγουρα θα το θυμούνται για χρόνια και οι δύο. Κι αυτό, γιατί και οι δύο είχαν σχεδόν έτοιμες τις βαλίτσες τους να αναχωρήσουν για τις Κάτω Χώρες, αλλά κέρδισαν με το σπαθί τους την παραμονή τους στον Ολυμπιακό με την εικόνα που παρουσίασαν το τελευταίο δεκαήμερο του Ιανουαρίου.

Ο Κάιπερς είχε ένα σωρό προτάσεις από το Βέλγιο και μάλιστα η προσφορά της Μαλίν ήταν αρκετά σοβαρή. Ο δε Ανδρούτσος είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον της Φένλο και η ολλανδική ομάδα φερόταν αποφασισμένη να προχωρήσει στον δανεισμό του.

Τί άλλαξε; Ο Μαρτίνς αποφάσισε να κόψει οποιαδήποτε συζήτηση αποχώρησης και για τους δύο. Ο μεν Ανδρούτσος κέρδισε την παραμονή του με εκείνη την εμφάνιση στο Αγρίνιο για το παιχνίδι Κυπέλλου, με αποτέλεσμα να ενημερωθεί σχετικά η Φένλο και να υποχωρήσει.

Ο δε Κάιπερς ναι μεν οφείλει σε μεγάλο βαθμό την παραμονή του στον Σουντανί που αναχώρησε για Σαουδική Αραβία, αλλά ο Μαρτίνς αν δεν έβλεπε κάποια πράγματα στην προπόνηση, δεν υπήρχε περίπτωση να τον κρατήσει. Μπορεί να ζητούσε και έναν φορ για να συμπληρώσει την τριάδα.

Ο Βέλγος επιθετικός όμως τον κέρδισε και για αυτό το λόγο ο κόουτς του Ολυμπιακού ξεκαθάρισε στη διοίκηση ότι δεν θέλει να τον χάσει.

Η διαδρομή Ρέντης, Κάτω Χώρες και Ρέντης κρεμόταν από μία κλωστή, αλλά στο τέλος και οι δύο έμειναν στο λιμάνι με τις ευλογίες του Μαρτίνς. Ειδικά ο Ανδρούτσος έχει προσπεράσει και τον Ντρέγκερ στην ιεραρχία για το δεξί άκρο της άμυνας!



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110