Τότεναμ: Σε διαπραγματεύσεις με την Google για την ονομασία του γηπέδου της

Η Google φαίνεται πως ενδιαφέρεται να διαφημιστεί μέσω του ονόματος του γηπέδου της Τότεναμ.

Τότεναμ: Σε διαπραγματεύσεις με την Google για την ονομασία του γηπέδου της

Έχουν περάσει τρεισήμισι χρόνια από τότε που η Τότεναμ μετακόμισε στο νέο της σπίτι, ένα υπερσύγχρονο στάδιο αξίας 1 δισεκατομμυρίου λιρών που χτίστηκε πάνω από το παλιό, Γουάιτ Χαρτ Λέιν. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος της ομάδας Ντάνιελ Λεβί επιβεβαίωσε το 2019 ότι ο σύλλογος θα ενδιαφερόταν να εξασφαλίσει μια «συμφωνία για τα δικαιώματα ονομασίας» με τη «σωστή μάρκα, με τα σωστά χρήματα», δεν έχει επιτευχθεί τέτοια συμφωνία.

Αυτό θα μπορούσε να αλλάξει. Επειδή η Τότεναμ βρίσκεται σε ουσιαστικές συνομιλίες με την Google σχετικά με τα δικαιώματα ονομασίας του σταδίου χωρητικότητας 62.850 ατόμων, το οποίο φιλοξένησε χθες αγώνα NFL μεταξύ των New York Giants και των Green Bay Packers.

Η Google, μια από τις πιο πολύτιμες εταιρείες στον κόσμο, έχει συνάψει μια σειρά αθλητικών συνεργασιών τα τελευταία χρόνια. Τον Μάρτιο, η ομάδα της McLaren Racing Formula 1 προσέθεσε την Google στο χαρτοφυλάκιο χορηγιών της σε μια πολυετή συμφωνία, ενώ ο τεχνολογικός γίγαντας έχει επίσης εμπορικές συμφωνίες με το NBA και το MLB στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το γήπεδο της Τότεναμ έχει προφανή έκκληση. Εκτός από τη φιλοξενία των εντός έδρας αγώνων του συλλόγου στην Πρέμιερ Λιγκ και στο Τσάμπιονς Λιγκ - δύο από τα πιο δημοφιλή τουρνουά ποδοσφαίρου στον κόσμο - το γήπεδο διοργανώνει επίσης τακτικά αγώνες NFL και θα μπορούσε ωστόσο να καλωσορίσει ένα μόνιμο franchise στο μέλλον. Το στάδιο έχει επίσης φιλοξενήσει τον τελικό του Challenge Cup του ράγκμπι, αγώνες παγκόσμιου τίτλου πυγμαχίας βαρέων βαρών και πολλές μεγάλες συναυλίες.

Οποιαδήποτε συμφωνία με την Google θα ήταν κερδοφόρα και για την Τότεναμ. Ο μέσος ετήσιος τζίρος του συλλόγου είναι ο πέμπτος καλύτερος στην Πρέμιερ Λιγκ και οι Spurs έχουν ήδη κερδοφόρες μακροπρόθεσμες συμφωνίες με τον κύριο χορηγό της φανέλας AIA, τον προμηθευτή ρουχισμού Nike, καθώς και μια συνεργασία με τον διαδικτυακό πωλητή αυτοκινήτων Cinch. Αλλά η σύναψη συμφωνίας για τα δικαιώματα ονομασίας θα ενίσχυε περαιτέρω τα ταμεία τους σε μια εποχή που συνεχίζουν να σημειώνουν σταθερή πρόοδο στον αγωνιστικό χώρο υπό τις οδηγίες του Αντόνιο Κόντε.