Αυτοψία Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε αυτοψία σε σούπερ μάρκετ στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων μέτρων για την ακρίβεια.

Αυτοψία Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ

Αυτοψία σε σούπερ μάρκετ στη Λένορμαν έκανε το πρωί o πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων μέτρων για την ακρίβεια.

«Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας για να διαπιστώσουμε στην πράξη την αποδοτικότητα των πρόσφατων μέτρων που ρύθμισε η κυβέρνηση σχετικά με τη μείωση των τιμών σε μια σειρά από κωδικούς, περί τους 4.000. Καταναλωτικά προϊόντα, απορρυπαντικά είδη, οι πολίτες μπορούν να τα βλέπουν σε χαμηλότερες τιμές στο ράφι» σημείωσε ο πρωθυπουργός μετά την αιφνιδιαστική του επίσκεψη.

«Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας. Είναι μια συνεχιζόμενη μάχη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα σημαντικό βήμα, διαρθρωτικό βήμα, το οποίο αφορά την ίδια τη λειτουργία της αγοράς, το οποίο τελικά θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Αυτό ελπίζουμε» πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις τιμές του βρεφικού γάλακτος. «Ένα προϊόν το οποίο μας είχε απασχολήσει πολύ και με την παρέμβαση την οποία κάναμε, ουσιαστικά ρυθμίζοντας το περιθώριο του μικτού κέρδους, βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15 και 20%, μειώσεις σημαντικές ειδικά για τους νέους γονείς, καθώς οι τιμές το τελευταίο διάστημα είχαν όντως ξεφύγει» είπε. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδευόταν από τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα.

Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στη μεταρρύθμιση που υποχρεώνει τους προμηθευτές να μειώσουν κατά 30% τις προσφορές προς τις εταιρείες λιανεμπορίου, με την υποχρέωση να μειώσουν ισόποσα τις τιμές τιμοκαταλόγου, οδήγησε σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα (1.500 είχαν φτάσει στο ΥΠΑΝ έως την ώρα έναρξης του Υπουργικού Συμβουλίου).

Οι κατηγορίες περιλαμβάνουν γενικά καθαριστικά προϊόντα (απορρυπαντικά ρούχων, απορρυπαντικά πιάτων, καθαριστικά επιφανειών παντός είδους, χλωρίνες) και προϊόντα προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν και conditioner, αφρόλουτρα, σαπούνια, οδοντόκρεμες, βρεφικές και παιδικές πάνες).

Η μεταρρύθμιση έχει επιφέρει σημαντική μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου στις επτά κατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα, στις βρεφικές και παιδικές πάνες η μέση μείωση τιμής είναι 18,1%, στα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα και τα conditioner 17%, στις οδοντόκρεμες 15,1%, στα απορρυπαντικά ρούχων 15,6%, στα απορρυπαντικά πιάτων 16%, στα καθαριστικά παντός είδους 15,8% και στα σαπούνια 12,7%.

Πηγή: ertnews.gr