Κατά κύριο λόγο με πτήσεις τσάρτερ φέτος ο Ολυμπιακός

Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού θα κινηθεί φέτος στην Ευρώπη κατά κύριο λόγο με πτήσεις τσάρτερ - Όχι μόνο για λόγους ασφάλειας και υγείας, αλλά και για διευκολυνθούν τα μέλη της ομάδας. 

Κατά κύριο λόγο με πτήσεις τσάρτερ φέτος ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός φέτος θα κινηθεί στην Ευρώπη κατά κύριο λόγο με πτήσεις τσάρτερ. Ένα γεγονός που έχει δώσει χαρά στους παίκτες και στα μέλη της ομάδας, γιατί έτσι γλιτώνουν χρόνο και ταλαιπωρία. Παράλληλα, όμως, είναι και ένας ασφαλέστερος τρόπος (από θέμα υγείας) για τους συλλόγους ώστε να γυρίζουν την Ευρώπη.

Και εδώ οι Αγγελόπουλοι θα δώσουν αρκετά λεφτά. Μία πτήση τσάρτερ κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 60.000 ευρώ! Βάλτε κάτω πως κάθε ομάδα θα κάνει 14 με 17 ταξίδια μέσα στη σεζόν, οπότε αντιλαμβάνεστε πως το συνολικό κόστος μπορεί να φτάσει το συμβόλαιο ενός αξιόλογου παίκτη!

Το οξύμωρο, βέβαια, είναι πως, αν και ο μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης είναι αεροπορική εταιρεία (Turkish Airlines), δεν έχει κάνει κάποια κίνηση για να εξυπηρετήσει τις ομάδες. Το γεγονός είναι τουλάχιστον ειρωνικό.

Ρεάλ, Μακάμπι, ΤΣΣΚΑ και Ζαλγκίρις έχουν δικά τους αεροπλάνα. Οι υπόλοιπες όμως, όχι. Για να δούμε, όμως, τι θα γίνει και με τα ταξίδια των ομάδων. Υπάρχουν ορισμένα αεροδρόμια που είναι κλειστά, ενώ υπάρχουν και χώρες που δεν δέχονται επισκέπτες από συγκεκριμένα κράτη.

Για αυτόν τον λόγο, η ΚΑΕ Ολυμπιακός ζήτησε από τον Τζόρντι Μπερτομέου να στείλει επιστολή προς τις 11 κυβερνήσεις των χωρών που λαμβάνουν μέρος στην Ευρωλίγκα, ώστε να γίνονται εξυπηρετήσεις, εξαιρέσεις και διευκολύνσεις, για τις ομάδες που θα κάνουν ταξίδια.

Τα δύο αιτήματα του Ολυμπιακού στην EuroLeague - Το ένα έγινε δεκτό

EuroLeague: Τζάμπολ οριστικά την 1η Οκτωβρίου - Οι κανόνες για πιθανή αναστολή