Νέες Mercedes-AMG GLC και GLC 43 Coupe με 390 ίππους

Μετά την προ μηνών πρεμιέρα των νέων GLC και GLC Coupe, η Mercedes παρουσιάζει τις εκδόσεις που έχουν δεχθεί τις περιποιήσεις της AMG και αγγίζουν τους 400 ίππους.

Νέες Mercedes-AMG GLC και GLC 43 Coupe με 390 ίππους

Οι GLC και GLC Coupe 43 4MATIC ξεχωρίζουν αισθητικά χάρις στους κλασικούς προφυλακτήρες της AMG εμπρός-πίσω, τις κάθετες γρίλιες στην μάσκα και τους 19αρηδες τροχούς (φτάνουν μέχρι τις 21 ίντσες προαιρετικά). Στο εσωτερικό οι κόκκινες ραφές στα καθίσματα, οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος περιμετρικά της κεντρικής κονσόλας και στις επενδύσεις των θυρών, αλλά κυρίως οι ζώνες ασφαλείας είναι αυτά που βάζουν τον οδηγό στο κλίμα. Το σύστημα πολυμέσων MBUX δεν θα μπορούσε να απουσιάζει, το οποίο εμφανίζεται τόσο στην κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών όσο και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3.

Ο οδηγός επίσης έχει την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ 5 διαφορετικών προγραμμάτων για τον έλεγχο του τιμονιού, του ESP, του γκαζιού και της ανάρτησης. Το σύστημα AMG DYNAMICS προσφέρει δυο κύριες λειτουργίες: την Basic και την Advanced. Στην πρώτη υπάρχει η επιλογή των Slippery και Comfort, με τις παραμέτρους τους να εστιάζουν στην άνεση και την ομαλή παροχή ισχύος/αντίδραση του αυτοκινήτου. Η Advanced προσφέρει τις Sport και Sport+, οι οποίες προσανατολίζονται σε πιο σκληροπυρηνικές καταστάσεις και μειώνουν την γωνία που απαιτείται στο τιμόνι, σφίγγουν την ανάρτηση, κάνουν αμεσότερη την απόκριση χαλαρώνουν την παρεμβατικότητα του ESP.

Η 5η και πιο ιδιαίτερη είναι η Individual, μέσω της οποίας ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι μπορεί να επιλέξει ξεχωριστά τις ρυθμίσεις της αρεσκείας του (για παράδειγμα την ανάρτηση στο Slippery, το γκάζι και το τιμόνι στο Sport+, το ESP στο Comfort).

Εκτός από το DYNAMICS, οι νέες GLC 43 έχουν στην διάθεσή τους την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της AMG, με το όνομα RIDE CONTROL+, αλλά και το σύστημα τετρακίνησης Performance 4MATIC. Η κατανομή της ροπής έχει έφεση στον πίσω άξονα, με το 61% της ισχύος να φτάνει εκεί προς όφελος της ευελιξίας και της αμεσότητας στις αλλαγές κατεύθυνσης. Το 39% που πάει μπροστά φροντίζει για την σταθερότητα και την διατήρηση της ουράς εν τάξει.

Το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9G φροντίζει για την μεταφορά της δύναμης στο Performance 4MATIC, η οποία φτάνει τους 390 ίππους και τα 520 Nm ροπής μεταξύ 2.500-4.500 σ.α.λ. Υπεύθυνος για αυτά τα νούμερα είναι ο 3λιτρος twinturbo V6, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. και τελική -όπως πάντα- ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα.

Πηγή: autogreekews.gr