Volkswagen T-Cross: Στιλ και τεχνολογία από το μικρό SUV

Με μήκος 4,1 μέτρα, βασικό κινητήρα τον 1.0 TSI και αποκλειστικά προσθιοκίνητο.

Volkswagen T-Cross: Στιλ και τεχνολογία από το μικρό SUV

Σε παράλληλες εκδηλώσεις σε Άμστερνταμ, Σαγκάη και Σάο Πάολο, η Volkswagen παρουσίασε το T-Cross. Πρόκειται για το μικρότερο SUV στη γκάμα της, το οποίο ξεχωρίζει για τη νεανική του σχεδίαση και τον πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Θα κατασκευάζεται στην Ισπανία και το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά προγραμματίζεται να γίνει την άνοιξη του 2019.

Με το T-Cross η Volkswagen στοχεύει στο νεανικό κοινό, κάτι που τονίστηκε και από την παρουσία στην εκδήλωση του διάσημου μοντέλου από τη Βρετανία, της Cara Delevingne, η οποία έχει περισσότερους από 41 εκατ. ακολούθους στο Instagram.

Το αστικό SUV μήκους 4,11 μέτρων βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, κοινή με το Polo και αρκετά ακόμη μοντέλα του γερμανικού ομίλου, η οποία του χαρίζει χώρους που παραπέμπουν σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Τα συρόμενα πίσω καθίσματα δίνουν έξτρα… πόντους πρακτικότητας, μεταβάλλοντας το χώρο αποσκευών από 385 έως 455 lt. Ομοίως, το μεταξόνιο των 2,56 μ. υπόσχεται επαρκείς χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Η γκάμα κινητήρων του T-Cross έχει στη βάση της τον τρικύλινδρο 1.0 TSI, σε δύο εκδόσεις ισχύος: με 95 και 115 PS. Στην κορυφή βρίσκεται ο 1.5 TSI με 150 ίππους, ενώ προσφέρεται και ο 1.6 TDI με 95 PS. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και όλοι συνδυάζονται με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δώσει η Volkswagen στα συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητας του αστικού της SUV. Στάνταρ είναι το αυτόνομο φρενάρισμα City Emergency Braking, το Lane Assist που διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας, το Hill Start Assist, το Blind Spot Detection που ανιχνεύει οχήματα στο τυφλό σημείο των καθρεπτών και το Rear Traffic Alert που ειδοποιεί τον οδηγό όταν κάνει όπισθεν για κάθετα διερχόμενα οχήματα. Προαιρετικά προσφέρονται το Driver Alert System, το ρυθμιζόμενο cruise control, το Park Assist αλλά και ο εντυπωσιακός ψηφιακός οργάνων.

Πηγή: gocar.gr

Διαβάστε επίσης:

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ FIAT 500X 1.0 TURBO

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ 4 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ SUZUKI IGNIS