ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Μεγάλος νικητής ο Τιερί Νεβίλ! - Θρίαμβος για την Hyundai

Ο Τιερί Νεβίλ είναι ο μεγάλος νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις! Σπουδαία στιγμή για την Hyundai που έγινε η πρώτη ομάδα που κάνει το 1-2-3 στο «Ράλλυ των Θεών» έπειτα από 33 χρόνια!

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Μεγάλος νικητής ο Τιερί Νεβίλ! - Θρίαμβος για την Hyundai

Θρίαμβος για την Hyundai στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις! H Νοτιοκορεάτικη εταιρεία ήταν η απόλυτη πρωταγωνίστρια στο «Ράλλυ των Θεών» κάνοντας το 1-2-3! Η τελευταία που το είχε πετύχει ήταν η Lancia πίσω στο 1989, δηλαδή πριν από 33 χρόνια!

Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Τιερί Νεβίλ φθάνοντας στην πρώτη του νίκη στην Ελλάδα αλλά και στην πρώτη του νίκη μέσα στο 2022. Ακολούθησαν Τάνακ και Σόρντο.

Ο Βέλγος οδηγός ανέβηκε στην πρώτη θέση νωρίς το Σάββατο, αφού ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Λεμπ αποσύρθηκε λόγω κομμένου ιμάντα και δεν κοίταξε ποτέ πίσω.

Η ομάδα της Hyundai του Νεβίλ βγήκε από την προτελευταία μέρα αλώβητη, ενώ αρκετοί πρωτοπόροι αντιμετώπισαν προβλήματα. Είχε ένα πλεονέκτημα σχεδόν μισού λεπτού έναντι του συμπαίκτη του Οτ Τάνακ στον τελικό των τριών σταδίων της Κυριακής με τον Ντάνι Σόρντο να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση.

Η τέταρτη θέση καταλήφθηκε από τον Έλφιν Έβανς -με το Toyota GR Yaris- ο οποίος έμεινε πίσω λόγω προβλημάτων με το turbo στο τμήμα του δρόμου πριν από την έναρξη, μένοντας πάνω από τρία λεπτά πίσω από την πρώτη τριάδα.

Σύμφωνα με τις οδηγίες και οι τρεις οδηγοί της Hyundai πέρασαν σε λειτουργία ασφαλείας. Οι θέσεις τους παρέμειναν αμετάβλητες και ο Νεβίλ κατέκτησε την κορυφή με διαφορά 15,0 δευτερολέπτων - σηματοδοτώντας την πρώτη του νίκη στην υβριδική εποχή του WRC καθώς και ένα παρθενικό βάθρο για την ομάδα των Κορεατών κατασκευαστών.

«Ήταν μια δύσκολη σεζόν μέχρι στιγμής και το να πάρουμε την νίκη μετά από ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Βέλγιο είναι μια ανακούφιση», είπε ο Τιερί Νεβίλ.

«Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε ένα 1-2-3 για την ομάδα. Μετά από τόσα χρόνια, επιτέλους το πήραμε και είναι μια ιστορική στιγμή για τη μάρκα και την ομάδα. Όλοι έχουν δουλέψει σκληρά για αυτό και είναι μια ωραία ανταμοιβή».

Το σκορ του Τάνακ τον οδήγησε στους 53 πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Κάλε Ροβανπέρα, ο οποίος τερμάτισε περισσότερο από 17 λεπτά πίσω.

Ο 21χρονος Φινλανδός χτύπησε σε ένα δέντρο το Σάββατο ωστόσο, διέσωσε τέσσερις πόντους από το Wolf Power Stage και θα μπορούσε να σφραγίσει το στέμμα στον επόμενο γύρο (Νέα Ζηλανδία) εάν ξεπεράσει τον Τάνακ με οκτώ πόντους.

Ο Πιερ-Λουί Λουμπέ πολέμησε για να ισοφαρίσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του τερματίζοντας τέταρτος με ένα M-Sport Ford Puma. Προηγήθηκε για λίγο και πήρε δύο νίκες στις ειδικές της Παρασκευής, αλλά κατέρρευσε στην βαθμολογία, τελειώνοντας τελικά 1 λεπτό 52,5 δευτερόλεπτα κάτω από τον Σόρντο.

Ο συμπαίκτης του Λουμπέ, Κρεγκ Μπριν, είχε επίσης προβλήματα την Παρασκευή, αλλά, βοηθούμενος από προβλήματα για τους προπορευόμενους, σκαρφάλωσε στην έκτη θέση. Ο Ιρλανδός υστερούσε από τον Λουμπέ κατά 26,8 δευτερόλεπτα με τον νεαρό της Toyota Τακαμότο Κατσούτα 6 λεπτά 21,1 δευτερόλεπτα πίσω.

Ο νικητής του WRC2, Εμίλ Λίντχολμ, ήταν εντυπωσιακός και ήταν έβδομος στο σύνολο με τη Skoda Fabia του και τερμάτισε μπροστά από τους Γκριάζιν, Ρόσελ και Μπρινιλντσεν.

Το WRC επιστρέφει αργότερα αυτόν τον μήνα καθώς το Ράλι Νέας Ζηλανδίας φιλοξενεί τον 11ο γύρο από τους 13. Ο συγκεκριμένος αγώνας στο χαλίκι επιστρέφει στο ημερολόγιο για πρώτη φορά από το 2012 και θα πραγματοποιηθεί από τις 29 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου.