EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Καταστροφή η 9η Ε.Δ. για Λεμπ, Ροβανπέρα και Λουμπέ

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δεν ήταν ποτέ εύκολος αγώνας και αν ο Λεμπ το ήξερε καλά, πλέον το έμαθαν και οι νεότεροι Ροβανπέρα και Λουμπέ. 

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Καταστροφή η 9η Ε.Δ. για Λεμπ, Ροβανπέρα και Λουμπέ

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι σκληρός αγώνας. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν καλά οι «παλιοσειρές» αλλά ήρθε η ώρα να το μαθαίνουν με το δύσκολο τρόπο και οι νέοι. Το ξεκίνημα της τρίτης ημέρας του αγώνα αποδείχτηκε πολύ δύσκολο για τρεις από τους πρωταγωνιστές του αγώνα.

Η ημέρα ξεκίνησε με τη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, την ΕΔ 8 ΠΥΡΓΟΣ 1. Αρχικά τα αυτοκίνητα και τα πληρώματα έδειχναν να ανταπεξέρχονται στις προκλήσεις των 33,2 χιλιομέτρων του μήκους της, ωστόσο στην επόμενη ΕΔ (ΠΕΡΙΒΟΛΙ) έμελλε να έρθει η καταστροφή.

Για τον μεγάλο πρωταγωνιστή, ο οποίος έδειχνε ασταμάτητος, τον Σεμπάστιαν Λεμπ, η προαναφερθείσα καταστροφή ήρθε πριν καν φτάσει στην 9η ΕΔ. Μετά τον τερματισμό του Πύργου, ο Γάλλος σταμάτησε το Ford Puma Rally1 στην άκρη του δρόμου γιατί κόπηκε ο ιμάντας του εναλλάκτη. Κι ενώ είχαν μαζί τους ανταλλακτικό ιμάντα, αποδείχτηκε πολύ δύσκολο για τον ίδιο και την συνοδηγό του, Ιζαμπέλ Γκαλμίς να τον αλλάξουν εγκαίρως και έχασαν την εκκίνηση της επόμενης ΕΔ. Τελικά είδαν ότι δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την επισκευή και εγκατέλειψαν τον αγώνα.

Οι καταστροφές της 9η ΕΔ

Η καταστροφή που αντιμετώπισε ο Λεμπ όμως ήταν μόνο η αρχή. Μέσα στην 9η ΕΔ πολλοί ήταν εκείνοι που αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο Κάλε Ροβανπέρα βγήκε εκτός δρόμου και προσέκρουσε σε ένα δέντρο με το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris Rally1. Το αποτέλεσμα ήταν να καταστραφεί η ανάρτηση στο αριστερό μέρος και να ξηλωθεί η πίσω πόρτα. Ο Φινλανδός έφτασε με δυσκολία μέχρι τον τερματισμό αλλά έχασε πάνω από 5 λεπτά και είναι πλέον εκτός διεκδίκησης βαθμών, ενώ δεν είναι γνωστό αν θα μπορέσει να συνεχίσει τον αγώνα.

Σοβαρά προβλήματα αντιμετώπισε και ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ. Ο νεαρός Γάλλος της M-Sport Ford, που ήταν εξαιρετικός την Παρασκευή, είχε ένα κλατάρισμα του εμπρός αριστερά ελαστικού στην 9η ΕΔ και τερμάτισε με απώλεια άνω του 1,5 λεπτού. Έτσι, έχασε τις ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο, αλλά τουλάχιστον θα συνεχίσει κανονικά τον αγώνα.

Οι εξελίξεις αυτές έφεραν σε θέση ισχύος τα πληρώματα της Hyundai, με τον Τιερί Νεβίλ να έχει τεθεί πρωτοπόρος του αγώνα και τον Οτ Τάνακ να τον ακολουθεί στη 2η θέση της γενικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με δύο ΕΔ να έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής το Σάββατο.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110