«Λεωφορείο ο πόθος»: Ο Μπράντο έφτασε κοντά στο Όσκαρ και η Βίβιαν Λη στην... τρέλα
Η θρυλική ταινία «Λεωφορείο ο πόθος» με τον Μάρλο Μπράντο και την Βίβιαν Λη παραμένει για πολλούς λόγους ένα μνημείο της έβδομης τέχνης.
Με την ερμηνεία του ο νεαρός τότε ηθοποιός εγκαινίασε μια νέα σχολή υποκριτικής, που οδήγησε στον σύγχρονο κινηματογράφο. Το υποκριτικό μεγαλείο του Μάρλον Μπράντο δυστυχώς δεν το αντιλήφθηκε η Αμερικανική ακαδημία κινηματογράφου κι έτσι το Όσκαρ χάθηκε για τον τότε νεαρό ηθοποιό καταλήγοντας τον Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ για την ταινία η Βασίλισσα της Αφρικής.
Η Βίβιαν Λη αντίθετα ήταν ένα από τα τέσσερα κερδισμένα Όσκαρ της ταινίας, ενώ με τις 100000 δολάρια αμοιβή έγινε η πιο καλοπληρωμένη Βρετανίδα στο Χόλιγουντ των αρχών της δεκαετίας του '50. Η ίδια είχε θητεύσει στο θεατρικό ρόλο της Μπλανς υπό τις οδηγίες του τότε συζύγου της Λόρενς Ολιβιέ. Όλα καλά ως εδώ.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Το πρόβλημα με την Βίβιαν Λη ωστόσο ήταν ότι υπέφερε από διπολική διαταραχή και στη συνέχεια της ζωής της δυσκολευόταν συχνά να διακρίνει την πραγματικότητα από τον κινηματογράφο, τουτέστιν συχνά νόμιζε πως είναι η Μπλανς και όχι η Βίβιαν Λη. Φαίνεται πως ο ρόλος την στιγμάτισε περισσότερο και από την Σκάρλετ στο Όσα παίρνει ο Άνεμος, κάνοντάς την να χάσει τα αυγά και τα πασχάλια. Όσο για τον μεγάλο χαμένο, τον Μάρλον Μπράντο, συνέχισε να είναι υποψήφιος και στις επόμενες ταινίες του μέχρι που στην τέταρτη, το Λιμάνι της Αγωνίας, (1954), πάλι σε σκηνοθεσία Ελίας Καζάν πήρε αυτό που άξιζε εξαρχής, το Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου. Το Λεωφορείο ο πόθος αποτέλεσε την πρώτη συνεργασία Καζάν και Τένεσι Ουίλιαμς και ήταν σημαντική για να γίνει δεκτός μετά βαΐων και κλάδων στο Χόλιγουντ ο σπουδαίος θεατρικός συγγραφέας.