Wimbledon: Αποκλείστηκε η Παπαμιχαήλ
Η Δέσποινα Παπαμιχαήλ αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Wimbledon.
Σύντομη αποδείχτηκε η παρουσία της Δέσποινας Παπαμιχαήλ στο Wimbledon. Η Ελληνίδα τενίστρια, γνώρισε την ήττα με 6-2, 6-1 από την Αμερικανίδα Κλερ Λιου, στον πρώτο προκριματικό γύρο.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η Δέσποινα Παπαμιχαήλ αποκλείεται από τον πρώτο προκριματικό γύρο του Wimbledon κι ενώ είχε τρεις νίκες σε ισάριθμες συμμετοχές στον πρώτο προκριματικό γύρο στο Λονδίνο μέχρι τον σημερινό αγώνα της.
Μόλις 66 λεπτά χρειάστηκε η Κλερ Λιου για να κάμψει την αντίσταση της Δέσποινας Παπαμιχαήλ και να πάρει το εισιτήριο της πρόκρισης στον επόμενο γύρο.
Διαβάστε Επίσης