Το ντεφορμάρισμα του Μεριά και οι λύσεις στην άμυνα

Ο Πέδρο Μαρτίνς αναζητεί τρόπο για να ξεπεράσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται το ντεφορμάρισμα του Τυνήσιου. Τι γίνεται με τους κεντρικούς αμυντικούς.

Το ντεφορμάρισμα του Μεριά και οι λύσεις στην άμυνα

Μέχρι το ματς στο Βελιγράδι ο Ολυμπιακός είχε δεχτεί μόλις τέσσερα γκολ και σε μισή ώρα είδε την εστία του να παραβιάζεται τρεις φορές από έναν αντίπαλο που ήταν εντελώς ακίνδυνος στα πρώτα 45 λεπτά. Και ξαφνικά εκεί που γίνονταν εγκώμια για την άμυνα του Ολυμπιακού και όλη του την συμπεριφορά στο ανασταλτικό κομμάτι δημιουργήθηκε ένας προβληματισμός.

Ποια είναι τα δεδομένα για την ιστορία των μετόπισθεν; Ο Ολυμπιακός πορεύεται κατά κύριο λόγο με τους Σεμέδο, Μεριά. Αμφότεροι στον αγώνα με τον Ερυθρό Αστέρα έχουν σοβαρές ευθύνες. Ο Τυνήσιος μετατρέπει σε ασίστ ένα διώξιμο… ρουτίνας και χάνει ένα γκολ… άχαστο στο 85'. Ακόμα και πριν απ' αυτά δεν εμπνέει εμπιστοσύνη έχοντας 1-2 μικρά λαθάκια. Ο Σεμέδο είναι μέσα στις φάσεις των δύο γκολ που δέχεται ο Ολυμπιακός στο τέλος.

Ο μεγάλος προβληματισμός στο λιμάνι, όμως, έχει να κάνει με τον Τυνήσιο, ο οποίος έχει ένα σερί κακών εμφανίσεων. Ανόητο πέναλτι με την Τότεναμ που δίνει προβάδισμα στους Άγγλους σε ένα σημείο που ο Ολυμπιακός κυριαρχούσε. Ανόητο πέναλτι στο ΟΑΚΑ που δίνει την ευκαιρία στον Παναθηναϊκό να κάνει το 1-1. Γενικά επιρρεπής στα λάθη και σαν να έχει χάσει τον εαυτό του.

Η διακοπή είναι βάλσαμο για όλους αν και θα έχουν υποχρεώσεις με τις Εθνικές τους ομάδες, αλλά ο Πέδρο Μαρτίνς σε αυτό το διάστημα θα περιμένει να βρει τις λύσεις. Το θέμα με τον Ολυμπιακό είναι πως έχει τον Σισέ στο νοσοκομείο και θα του πάρει ακόμα χρόνο για να επανέλθει. Ο Μπα είναι εκτός ευρωπαϊκής λίστας, ενώ ο Αβραάμ με τον τρόπο που τον διαχειρίστηκε με τη Λαμία ο Μαρτίνς είναι πίσω και από τον Σενεγαλέζο.

Ο Πορτογάλος βλέπει πως ο Μεριά έχοντας πάρει τη φανέλα στο σπίτι του έχει για… πλάκα το εύκολο λάθος και στην εξίσωση θα βάλει κι άλλους ποδοσφαιριστές με τον Μπα να είναι έτοιμος να πάρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110