Ολυμπιακός: Η μέρα που ο Μπρούνο πήρε το δρόμο για… Πειραιά

Η μεταγραφή του Βραζιλιάνου εξτρέμ «κλείδωσε» ουσιαστικά στις 31 Μαρτίου σε εκείνο το Ολυμπιακός – Ατρόμητος 2-1 στο Καραϊσκάκη.

Ολυμπιακός: Η μέρα που ο Μπρούνο πήρε το δρόμο για… Πειραιά

Ένα παιχνίδι έφτανε και περίσσευε για τον Μπρούνο για να εντυπωσιάσει τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον Πέδρο Μαρτίνς, τον Φρανσουά Μοντέστο και τον Κριστιάν Καρεμπέ. Το ματς της 31ης Μαρτίου, το Ολυμπιακός – Ατρόμητος 2-1, ήταν το παιχνίδι που όλοι στην ερυθρόλευκη οικογένεια είπαν ότι «αυτός ο παίκτης δεν πρέπει να χαθεί».

Τι είχε κάνει στο πρώτο μισάωρο εκείνου του αγώνα; Πρώτα απ’ όλα είχε βάλει αρκετά ζόρια στον Λεονάρντο Κούτρη που ήταν ο προσωπικός του «φρουρός».

Στο 15’ είχε περάσει εντυπωσιακά από Γκερέρο, Γκιγιέρμε και Κούτρη με περίτεχνες ενέργειες από τα δεξιά, έδωσε έτοιμο γκολ στον Μάντσον, αλλά εκείνος πλάσαρε πάνω στον Σα.

Στο 30’ είχε μία έξοχη συνεργασία με τον Κουλούρη, έβγαλε «φάτσα» με το τέρμα τον Έλληνα φορ και ο Ατρόμητος άνοιξε το σκορ.

Νωρίτερα είχε προηγηθεί μία «μπούκα» του Μπρούνο στην περιοχή του Ολυμπιακού, αλλά έκανε ένα κακό κοντρόλ και έχασε την ευκαιρία να ανοίξει εκείνος το σκορ. Όπως και να ‘χει, από το Καραϊσκάκη ο Βραζιλιάνος είχε φύγει μία ασίστ και με ένα εντυπωσιακό 60λεπτο απέναντι στους «ερυθρόλευκους».

Σε γενικές γραμμές ο Μαρτίνς είδε έναν ποδοσφαιριστή αρκετά δραστήριο. Ναι μεν κάνει «μπαμ» ότι έχει καλή τεχνική, αλλά δεν είναι φλύαρος. Συγκλίνει αρκετά προς τα μέσα, ενώ στα τελευταία ματς του Ατρομήτου αγωνίστηκε και στα χαφ.

Ο Μπρούνο λοιπόν άρχισε να παρακολουθείται από εκείνο το ματς ακόμα πιο έντονα από τον Ολυμπιακό, αν και ουσιαστικά στις 31 Μαρτίου η απόφαση είχε ήδη παρθεί. Γνωρίζοντας οι «ερυθρόλευκοι» ότι ο Ατρόμητος είχε μία οψιόν αγοράς στη συμφωνία με την ΛΑΣΚ Λίντσερ, περίμενε πρώτα να ξεμπερδέψει το τοπίο με τους Περιστεριώτες και από τη στιγμή που ο Ατρόμητος δεν ενεργοποίησε την οψιόν, ο Ολυμπιακός κινήθηκε αστραπιαία και ουσιαστικά έκλεισε τον παίκτη.

Ο ιστότοπος αυτός χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα
ΑΠΟΔΟΧΗ