Σάστρε: «Έδωσα τα πάντα για τον ΠΑΟΚ, φεύγω γεμάτος»

Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Ζόαν Σάστρε στον ΠΑΟΚ. 

Σάστρε: «Έδωσα τα πάντα για τον ΠΑΟΚ, φεύγω γεμάτος»

Ο Ζόαν Σάστρε με ένα μήνυμά του στα social media αποχαιρέτησε την οικογένεια του ΠΑΟΚ. Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ μετά από 4,5 χρόνια αποτελεί ο Ισπανός μπακ, ο οποίος με ένα όμορφο μήνυμα μέσα από τα social media, αποχαιρέτησε το κλαμπ και τον κόσμο του.

Αναλυτικά όσα αναφέρει:

Το μόνο που μπορώ να πω είναι: ευχαριστώ.

Ύστερα από τέσσεραμισι χρόνια, έφτασε η στιγμή να κλείσει ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο της ζωής μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου και όλους τους ανθρώπους του συλλόγου.

Πάνω απ' όλα όμως, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους για την αμέριστη στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε σε όλη αυτή τη διαδρομή.

Πάντα προσπαθούσα, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να ανταποδίδω την αγάπη που μου χαρίσατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.

Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτή τη φανέλα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110