Κορυφαία συνεργασία της Μπέτις με την Amazon

H Μπέτις, προσεχής αντίπαλος του Ολυμπιακού στο Europa League καινοτομεί. Η ισπανική ομάδα γίνεται ο πρώτος σύλλογος της LaLiga, και ο δεύτερος παγκοσμίως, που δημιουργεί τα δικά της καταστήματα στο Amazon.

Κορυφαία συνεργασία της Μπέτις με την Amazon

Συγκεκριμένα, ο ισπανικός σύλλογος θα δημιουργήσει καταστήματα στα Amazon.es, Amazon.it, Amazon.fr, Amazon.de και Amazon.co.uk.

Ένα σχέδιο που αποτελεί μέρος της διεθνούς αναπτυξιακής στρατηγικής της Μπέτις, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Η Μπέτις έχει εκατομμύρια οπαδούς στον κόσμο. Επί του παρόντος, αγωνίζεται σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να φέρουμε τα επίσημα προϊόντα της ομάδας σε όλους τους φιλάθλους μας εντός και εκτός της Ισπανίας και μέσω του Amazon έχουμε ανοίξει ταυτόχρονα ...καταστήματα σε πέντε χώρες της Ευρώπης», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Μπέτις, Ραμόν Αλακρόν.

Η Μπέτις είναι μία ομάδα που έχει ξεπεράσει ήδη τα ισπανικά σύνορα. Και αυτό αποδεικνύεται από τον αυξανόμενο αριθμό των οπαδών της στα κοινωνικά δίκτυα. Για παράδειγμα στο Instagram, είναι ήδη ο τέταρτος ισπανικός σύλλογος με τους περισσότερους οπαδούς.

Η Μπέτις έχει τρεις λογαριασμούς στο Twitter, στα ισπανικά (622.000 οπαδούς), στα αγγλικά (30.500 οπαδούς) και στα ιαπωνικά (σχεδόν 9.000). Έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο Facebook και περισσότερους από 556.000 στο Instagram.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ