Νότιγχαμ Φόρεστ: Δίνει μάχη με τον χρόνο για να υπογράψει τον Κέιλορ Νάβας

Οι ελπίδες της Νότιγχαμ Φόρεστ για την απόκτηση του Κέιλορ Νάβας από την Παρί Σεν Ζερμέν έχουν ενισχυθεί - αλλά η όποια κίνηση είναι πιθανό να τραβήξει μέχρι το τελευταίο λεπτό της μεταγραφικής περιόδου.

Νότιγχαμ Φόρεστ: Δίνει μάχη με τον χρόνο για να υπογράψει τον Κέιλορ Νάβας

Η Νότιγχαμ Φόρεστ κάνει επίσης μια ύστατη προσπάθεια για την απόκτηση του Άντζελο Γκάμπριελ από την Σάντος, μια κίνηση που θα είναι ακόμη πιο δύσκολο από υλικοτεχνικής άποψης να προλάβει να ολοκληρωθεί.

Ο Κέιλορ Νάβας ετοιμάζεται να πετάξει για την Αγγλία, αφού έγινε σημαντική πρόοδος σε μια πάντα περίπλοκη συμφωνία που θα τον έβλεπε να φεύγει από την Παρί Σεν Ζερμέν και να πηγαίνει στην Νότιγχαμ Φόρεστ. Οι διαπραγματεύσεις ήταν περίπλοκες λόγω των οικονομικών που εμπλέκονται, με τον 36χρονο να έχει ακόμη 18 μήνες υπόλοιπο συμβόλαιο στο Παρίσι.

Η Νότιγχαμ Φόρεστ κυνηγούσε τον διεθνή παίκτη με 110 συμμετοχές στην Κόστα Ρίκα από τότε που ο Ντιν Χέντερσον υπέστη τραυματισμό στον μηρό εναντίον της Λέστερ στις 14 Ιανουαρίου - ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να τον αφήσει εκτός για μεγάλο μέρος του επόμενου μήνα.

Ο Νάβας έχει χάσει την θέση του από τον Τζιανλουίτζι Ντοναρούμα στο Παρίσι και επιθυμεί να μετακομίσει αναζητώντας τακτικό χρόνο συμμετοχής.

Νωρίτερα την Τρίτη, η συμφωνία φαινόταν να έχει ναυαγήσει. Αλλά η Φόρεστ ελπίζει τώρα ότι μπορεί να επιτευχθεί συμφωνία για να φέρει τον τρεις φορές νικητή του Champions League και πρώην παίκτη της Ρεάλ Μαδρίτης στο City Ground.

Εν τω μεταξύ, η Φόρεστ έχει επίσης εντείνει το ενδιαφέρον της για τον 18χρονο Γκάμπριελ, ο οποίος έχει ήδη 77 συμμετοχές με την Σάντος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του λίγο πριν από τα 16α γενέθλιά του, για να γίνει ο δεύτερος νεότερος παίκτης του συλλόγου.

Ο ακραίος επιθετικός, ο οποίος θεωρείται ένα από τα λαμπρότερα νεαρά ταλέντα στην Βραζιλία, είχε αποτελέσει αντικείμενο ενδιαφέροντος από την Νιούκαστλ το περασμένο καλοκαίρι. Βρισκόταν στην λίστα των πιθανών στόχων της Φόρεστ εδώ και αρκετό καιρό.

Η υλικοτεχνική υποδομή οποιασδήποτε κίνησης - η οποία θα κοστίσει περίπου 16 με 17 εκατομμύρια λίρες - θα είναι δύσκολη, με την λήξη της μεταγραφικής περιόδου να πλησιάζει ραγδαία.