Νότιγχαμ Φόρεστ: Κομβική στιγμή για την αναβάθμιση του γηπέδου της ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ

Η Νότιγχαμ Φόρεστ έχει απολαύσει μερικές αξέχαστες στιγμές υπό τις οδηγίες του Στιβ Κούπερ τους τελευταίους μήνες - αύριο, θα ελπίζει να κάνει άλλο ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, αλλά εκτός γηπέδου.

Νότιγχαμ Φόρεστ: Κομβική στιγμή για την αναβάθμιση του γηπέδου της ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ

Η φιλοδοξία της Νότιγχαμ Φόρεστ να εδραιωθεί στην ελίτ της Premier League θα μπορούσε να φτάσει σε ένα νέο ορόσημο καθώς η επιτροπή σχεδιασμού του Συμβουλίου του Ράσκλιφ του δήμου αποφασίζει εάν θα χορηγήσει άδεια σχεδιασμού για την ανάπλαση του City Ground. Μια έκθεση του συμβουλίου έχει ήδη προτείνει τα σχέδια για έγκριση.

Η Νότιγχαμ Φόρεστ ελπίζει να έχει το στάδιο - ολοκληρωμένο με μια νέα κερκίδα 10.000 θέσεων - πλήρως λειτουργικό μέχρι το τέλος της σεζόν 2023-24 με αναμενόμενο κόστος πάνω από 100 εκατομμύρια λίρες (120 εκατομμύρια ευρώ).

Εάν χορηγηθεί η πολεοδομική άδεια, η Φόρεστ σκοπεύει να γκρεμίσει την παλαιότερη κερκίδα - η οποία πήρε το όνομά της από τον Πίτερ Τέιλορ, βοηθό του Μπράιαν Κλαφ από την εποχή που η Φόρεστ έγινε βασίλισσα της Ευρώπης - και να το αντικαταστήσει με μια σύγχρονη κατασκευή με στάνταρ εγκαταστάσεις επιπέδου Champions League.

Τα σχέδια περιλαμβάνουν την κατεδάφιση της κερκίδας στο τέλος αυτής της σεζόν. Η κάτω βαθμίδα της νέας κερκίδας θα χρησιμοποιείται στη συνέχεια πριν ολοκληρωθεί η ανώτερη βαθμίδα, για να διασφαλιστεί ότι η χωρητικότητα στο στάδιο θα μειωθεί για όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο.

Από τότε που αποκαλύφθηκαν τα σχέδια για πρώτη φορά το 2019, έχουν τεθεί ερωτήματα από τους υποστηρικτές σχετικά με το πόσος χρόνος χρειάστηκε για να σημειωθεί πρόοδος. Η απάντηση περιέχεται στις λεπτομέρειες των εγγράφων σχεδιασμού.

Η Φόρεστ σχεδιάζει να χρηματοδοτήσει εν μέρει το έργο κατασκευάζοντας μια 13ώροφη πολυκατοικία 170 διαμερισμάτων συν επτά μονάδες λιανικής. Στους κάτω ορόφους θα υπάρχουν επίσης 67 θέσεις στάθμευσης και 205 ποδήλατα.

Αλλά η εισροή τόσων νέων κατοίκων στην περιοχή σημαίνει ότι υπάρχουν και άλλοι όροι, οι οποίοι έχουν προσθέσει πολυπλοκότητα και κόστος στο έργο.

Εκτιμάται από τον σύλλογο ότι ο εκσυγχρονισμός του σταδίου, αυξάνοντας την τρέχουσα χωρητικότητα κατά περίπου 5.000, θα ωφελήσει την πόλη με £802 εκατομμύρια έως το 2032. Η Φόρεστ ελπίζει να καθιερωθεί ως βασικός χώρος στο Νότιγχαμ για συνέδρια και άλλες εκδηλώσεις πέρα από τις ημέρες του αγώνα.

Υπάρχουν όμως πολλά άλλα στάδια που πρέπει να περάσει η Νότιγχαμ Φόρεστ για να δοθεί το πράσινο φως στις προτάσεις.

Το ιστορικό σκάφος Britannia δίπλα στο City Ground, στις όχθες του ποταμού Trent, πρέπει να ανοικοδομηθεί πλήρως σε άλλη τοποθεσία προτού αφαιρεθεί ακόμη και ένα τούβλο από το Stand Peter Taylor. Η Nottingham Rowing Club και η Sport England συμφώνησαν σε αυτό το σχέδιο.

Σύμφωνα με τις προτάσεις, η Φόρεστ πρέπει επίσης να πληρώσει 326.000 £ για πρόσθετα έξοδα σχολικής φοίτησης, για τυχόν παιδιά που ενδέχεται να μετακομίσουν στα νέα διαμερίσματα. Ομοίως, θα πρέπει να συνεισφέρει 194.421 £ στα Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία NHS του Nottingham λόγω πρόσθετων κατοίκων, καθώς και 161.000 £ για να διασφαλίσει ότι υπάρχει αρκετή χωρητικότητα στα ιατρεία των τοπικών γιατρών.

Οι προτάσεις περιλαμβάνουν την απαίτηση για την Νότιγχαμ Φόρεστ να συμβάλει σημαντικά στις συγκοινωνιακές συνδέσεις και τις επιλογές από και προς το στάδιο, εν μέσω ανησυχιών για την πρόσθετη κίνηση που θα προκύψει από τις επιπλέον 5.000 θέσεις.

Η έκθεση αναφέρει: «Η αρχή της εθνικής οδού δεν έχει αντίρρηση με βάση ότι καταβάλλονται οικονομικές συνεισφορές σε εντολές κυκλοφοριακής ρύθμισης, άδειες στάθμευσης αγώνα, υπηρεσίες λεωφορείων, ηλεκτρονικές οθόνες μεταφοράς, αναβάθμιση μονοπατιού στο Grantham Canal και πρόσβαση ποδηλάτων. Αυτές οι συνεισφορές ανέρχονται συνολικά σε 1,55 εκατομμύρια £ και έχουν συμφωνηθεί με τον αιτούντα.»

Η Νότιγχαμ Φόρεστ θα πρέπει επίσης να προμηθεύσει εισιτήρια λεωφορείων £25 για όλους τους εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και τους κατοίκους των νέων διαμερισμάτων για να ενθαρρύνει τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Οι υποστηρικτές θα ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν εγκαταστάσεις park-and-ride.

Με τις θέσεις στάθμευσης στην πλευρά Peter Taylor Stand του εδάφους να μειωθούν από 171 σε μόλις 35 — και με την απαίτηση στάθμευσης για τους κατοίκους των νέων διαμερισμάτων — έχουν προγραμματιστεί πρόσθετοι περιορισμοί στάθμευσης στη Fox Road και την Radcliffe Road, στους οποίους η Φόρεστ πρέπει να συνεισφέρει 80.000 £.

Έχουν επίσης πραγματοποιηθεί λεπτομερείς μελέτες για να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξει σημαντικός αντίκτυπος στο φως της ημέρας που είναι διαθέσιμο στους γύρω κατοίκους, είτε λόγω της νέας στάσης είτε της πολυκατοικίας.

Τα έγγραφα σχεδιασμού σκιαγραφούν επίσης τις πολλές θετικές επιπτώσεις που θα έχουν οι προτάσεις στην τοπική περιοχή. Μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες, αναμένεται ότι η πρόσθετη δαπάνη για αγαθά και υπηρεσίες εκτός του City Ground θα μπορούσε να ανέλθει σε £55,6 εκατομμύρια ετησίως.

«Αυτό θα μπορούσε να διατηρήσει από 600 έως 800 υπάρχουσες θέσεις εργασίας. Αυτή η εκτίμηση μειώνεται κατά περίπου 20 τοις εκατό εάν η Φόρεστ επιστρέψει στο ποδόσφαιρο της Τσάμπιονσιπ, αλλά αυτό πρέπει να εξισορροπηθεί με τον μεγαλύτερο αριθμό εντός έδρας αγώνων», αναφέρει η έκθεση, η οποία εξετάζει επίσης τον αντίκτυπο των νέων εγκαταστάσεων συνεδρίων και δεξιώσεων. «Ο συνδυασμός αυτών θα μπορούσε να προσθέσει 3,68 εκατομμύρια £ στην τοπική οικονομία ετησίως και να υποστηρίξει έως και 120 θέσεις εργασίας», αναγράφεται.

Το πιο σημαντικό για τους φιλάθλους είναι η προοπτική να παίξουν ποδόσφαιρο στην Premier League, σε ένα γήπεδο για το οποίο μπορούν να είναι περήφανοι. Το μόνο που μένει είναι να τους δοθεί το πράσινο φως για να ξεκινήσουν.