«Squid Game»: Σαρώνει η νέα σειρά του Netflix! (vid)
To «Squid Game» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία του Netflix... όλων των εποχών!
Σύμφωνα με το Netflix, το «Squid Game» έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια συνδρομητές από την ημέρα της πρεμιέρας του στις 17 Σεπτεμβρίου.
Αυτό σημαίνει πως το «Squid Game» ξεπέρασε μέσα στον πρώτο του μήνα το προηγούμενο νούμερο 1 της πλατφόρμας που ήταν το «Bridgerton» με 82 εκατομμύρια συνδρομητές τις πρώτες 28 μέρες προβολής του.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Όπως αναφέρει και το Variety, πρέπει πάντα να έχουμε υπόψη μας, όταν διαβάζουμε τους δείκτες θέασης που δίνονται από το Netflix πως αυτοί δεν διασταυρώνονται από κάποια άλλη πηγή, ενώ για να καταχωρισθεί μια μονάδα συνδρομητή αρκούν μόνο δύο λεπτά streaming. Κανείς δεν γνωρίζει πόσους από αυτούς τους 111 εκατομμύρια συνδρομητές είδαν ολόκληρο το πρώτο επεισόδιο του «Squid Game» ή ολόκληρη τη σειρά.
Το μόνο σίγουρο είναι πως το «Squid Game» γνωρίζει μια άνευ προηγουμένου επιτυχία σε όλο τον κόσμο, γίνεται θέμα ανάλυσης - προφανώς για το βίαιο περιεχόμενό του - και είναι σίγουρο πως θα γεννήσει πολλά μικρά καλαμαράκια που θα δούμε σύντομα σε μια πλατφόρμα δίπλα μας.
Θυμίζουμε εδώ πως «To Παιχνίδι του Καλαμαριού» διαδραματίζεται στην Νότια Κορέα των «Παρασίτων», μια ριζικά άνιση οικονομικά κοινωνία, στην οποία ο ήρωας της σειράς προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με αμέτρητα χρέη που συσσωρεύονται, μια διαλυμένη οικογένεια και καμμιά ελπίδα να φέρει βόλτα. Μέχρι την στιγμή που στο χείλος της ύστατης απελπισίας θα δεχτεί μια πρόταση που πολύ απλά δεν μπορεί να αρνηθεί, να συμμετάσχει σε ένα μαραθώνιο από ομαδικά παιχνίδια μαζί με μερικές εκατοντάδες ακόμη παίκτες που βρίσκονται στην ίδια θέση με αυτόν. Το χρηματικό έπαθλο από αυτή την φαινομενικά αθώα δοκιμασία είναι τόσο μεγάλο ώστε να κάνει τους πάντες να προβλέψουν μια εξαιρετικά σημαντική λεπτομέρεια που δεν γνωρίζουν από την αρχή: Όποιος δεν τα καταφέρνει σε κάθε ένα από τα παιχνίδια, δεν χάνει απλά, αλλά χάνει την ζωή του. Όχι στο παιχνίδι, αλλά κανονικά.
Πηγή: flix.gr