«Πάρτι Γενεθλίων» του Χάρολντ Πίντερ στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πάρτι παραλόγου με αφετηρία το Πιντερικό κείμενο στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
Ο Χάρολντ Πίντερ ανήκει οργανικά στη μακρά θεατρική παράδοση του Παραλόγου, παίρνοντας την σκυτάλη από τον Μπέκετ, τον Ιονέσκο και τον Καμύ.
Στο «Πάρτι γενεθλίων» μεταμορφώνει το μικρόκοσμο μιας πανσιόν σε στίβο συγκρούσεων ανάμεσα στο μοναδικό ένοικο και σε δύο νέους πελάτες η ταυτότητα των οποίων επιδέχεται διαφορετικές ερμηνείες που σχετίζονται με το νόημα του κειμένου.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Συγγραφείς όπως ο Πίντερ είναι πάντα πολύ πιο μεστοί και ουσιαστικοί από ό,τι φαίνονται με μια πρώτη ματιά. Καταφέρνουν με τα εργαλεία της κοινωνικής ειρωνείας και μιας γλώσσας χωρίς προφανές νόημα να καταγγείλουν ζητήματα κοινωνικών καταναγκασμών αλλά και προσωπικών συμβάσεων που οδηγούν το άτομο σε μια ζωή αναυθεντική.
Ο σκηνοθέτης Γιώργος Παλούμπης χειρίστηκε το στρυφνό Πιντερικό περιβάλλον με σκηνοθετική σοφία και οικονομία κινήσεων, βοήθησε σε αυτό και η σκηνοθεσία της Νατάσσας Παπαστεργίου αλλά και οι ζυγισμένες ερμηνείες των ηθοποιών, αρχής γενομένης από τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, την Αθηνά Τσιλύρα, τον Γιάννο Περλέγκα, τον Γιάννη Στεφόπουλο, τον Φώτη Θωμαΐδη αλλά και την Άλκηστη Ζιρώ.