«Ο Νεοϊμπρεσιονισμός στα χρώματα της Μεσογείου» - Μουσείο Γουλανδρή
Κάθε σπουδαία προσωπικότητα ή κίνημα στην τέχνη και στα γράμματα παίρνει παράταση που τη βαφτίζουμε συνήθως με το ανάλογο πρόθεμα
Πλατωνική φιλοσοφία-Νεοπλατωνισμός, ρεαλισμός-νεορεαλισμός, ιμπρεσιονισμός-νεοϊμπρεσιονισμός. Έχει άραγε νόημα η παράταση σε κάτι σημαντικό που φαίνεται ωστόσο να έκανε τον κύκλο του.
Το μουσείο Γουλανδρή φιλοξενεί αυτό τον καιρό μια έκθεση με νεοϊμπρεσιονιστές και έργα που στην πλειονότητά τους δεν έχουν εκτεθεί ξανά στη χώρα μας.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Η έκθεση (1891-1914) πραγματοποιείται σε συνεργασία με σημαντικά μουσεία και φορείς της Ευρώπης όπως, μεταξύ άλλων, Musée d’Orsay, National Gallery του Λονδίνου, Centre Pompidou, Musée des Beaux-Arts de Besançon, Musée de l’Annonciade, Musée de Grenoble, Musée national d’archéologie, d’histoire et d’art – Luxembourg και Musée des Arts Décoratifs καθώς και Ευρωπαίους ιδιώτες συλλέκτες. Στην έκθεση θα παρουσιαστούν έργα των Paul Signac, Henri-Edmond Cross, Maximilien Luce, Théo van Rysselberghe, Henri Matisse, Henri Manguin και Louis Valtat, τα περισσότερα από τα οποία έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Επιμελήτριες της έκθεσης είναι η Marina Ferretti Bocquillon, Επίτιμη Επιστημονική Διευθύντρια του Μουσείου Ιμπρεσιονισμού του Ζιβερνύ (Musée des impressionnismes Giverny) και η Μαρία-Κουτσομάλλη Moreau, Υπεύθυνη Συλλογής του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή.
Και όλα αυτά με την αιγίδα του Γαλλικού Υπουργείου Πολιτισμού.