Πανελλαδικές Εξετάσεις: Συμβουλές από τα φροντιστήρια ΣΠΟΥΔΗ για το μάθημα ΑΕΠΠ

Χρήσιμες συμβουλές από τα φροντιστήρια ΣΠΟΥΔΗ για να αντιμετωπίσουν οι υποψήφιοι με επιτυχία το μάθημα ΑΕΠΠ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Συμβουλές από τα φροντιστήρια ΣΠΟΥΔΗ για το μάθημα ΑΕΠΠ

Αγαπητέ μαθητή, Αγαπητή μαθήτρια

Θέλουμε να σου δώσουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να αντιμετωπίσεις με επιτυχία το μάθημα ΑΕΠΠ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

  • Διαβάζουμε προσεκτικά τα θέματα που περιλαμβάνει η εξέταση χωρίς να προσπερνάμε κανένα.
  • Η σειρά στην απάντηση των θεμάτων δεν έχει καμία σημασία, ξεκινάμε πάντα από αυτό που γνωρίζουμε καλύτερα.
  • Δεν υποτιμάμε ούτε υπερτιμάμε κάποιο θέμα.
  • Σε περίπτωση που «κολλήσουμε» σε ένα ερώτημα, δεν ασχολούμαστε μαζί του παραπάνω από 10 λεπτά ,το αφήνουμε και προχωράμε στο επόμενο. Ο χρόνος είναι αρκετός και μπορούμε, όταν τελειώσουμε να γράφουμε όσα γνωρίζουμε, να επιστρέψουμε σε αυτά που δεν απαντήσαμε .
  • Αν έχουμε κάποια απορία σηκώνουμε το χέρι , απευθυνόμαστε στους επιτηρητές και ζητάμε διευκρίνιση από την Κεντρική Επιτροπή των Εξετάσεων. Αν αυτό που θέλουμε να ρωτήσουμε είναι εύλογη απορία θα πάρουμε απάντηση.
  • Γράφουμε απαντήσεις για όλα τα θέματα. Αν για κάποιο δεν είμαστε σίγουροι ή δεν το γνωρίζουμε, δεν το αφήνουμε κενό μέχρι τέλους, συμπληρώνουμε αυτό που πιστεύουμε , μπορεί κάτι να έχουμε κερδίσει.

Πιο συγκεκριμένα

Για τα θέματα Α και Β

  • Αν δεν καταλαβαίνουμε τι επιτελεί ένα τμήμα αλγορίθμου που μας έχουν δώσει πηγαίνουμε στο πρόχειρο και βάζουμε μερικές δικές μας τιμές έτσι ώστε να καταλάβουμε τον αλγόριθμο, δηλαδή κάνουμε έναν μικρό πίνακα τιμών. Αν δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα τότε ξανά δοκιμάζουμε με άλλες τιμές.
  • Σε ασκήσεις όπως συμπλήρωση κενών επιλέγουμε και συμπληρώνουμε τα κενά που γνωρίζουμε .Για να βρούμε τα υπόλοιπα κενά φτιάχνουμε στο πρόχειρο παραδείγματα με δικές μας τιμές όσο αυτό είναι εφικτό.
  • Διαβάζουμε πάρα πολύ προσεκτικά την κάθε εντολή σαν να διαβάζουμε ΑΕΠΠ πρώτη φορά, έτσι ώστε να μη μας ξεφύγει απολύτως τίποτα.

Για τα Θέματα Γ και Δ

  • Κάθε θέμα το διαβάζουμε πρώτα ολόκληρο ,τουλάχιστον δυο φορές.
  • Δίνουμε χρόνο για να το κατανοήσουμε καλά. Αυτό σημαίνει ότι παίρνουμε ξεχωριστά ένα-ένα το κάθε ερώτημα και προσπαθούμε να καταλάβουμε τι μας ζητάει.
  • Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε στην κάθε άσκηση είναι να καταλάβουμε αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακες. Αν δεν μπορούμε, τότε μέσα στην επανάληψη που θα χρησιμοποιήσουμε θα πρέπει να συμπεριλάβουμε τα ερωτήματα γιατί κάθε φορά τα δεδομένα που μας δίνει ο χρήστης όταν τελειώνει μία επανάληψη χάνονται, ενώ άμα έχουμε πίνακες μπορούμε να κλείσουμε τις επαναλήψεις και τα στοιχεία να τα έχουμε όλα.
  • Επειδή ο υπολογιστής έχει δημιουργηθεί από ανθρώπους όλα τα προβλήματα που θα μας δώσουν μπορούν να λυθούν και χωρίς υπολογιστή. Άρα για κάθε ερώτημα θα σκεφτόμαστε πώς θα το έλυνα εγώ αν δεν ήξερα προγραμματισμό.
  • Αν ένα ερώτημα δεν μπορούμε να το επιλύσουμε δεν απογοητευόμαστε γράφουμε ότι μπορούμε και συνεχίζουμε στο επόμενο σαν να το έχουμε λύσει.

Ελπίζουμε όλα τα παραπάνω να σου φανούν χρήσιμα στη διάρκεια των Εξετάσεων!!!

Σου ευχόμαστε ολόψυχα
Καλή επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις!