ΟΠΕΚΑ: Εξυπηρέτηση των πολιτών μόνο κατόπιν τηλεφωνικών ραντεβού

Οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού)

ΟΠΕΚΑ: Εξυπηρέτηση των πολιτών μόνο κατόπιν τηλεφωνικών ραντεβού

Η σχετική ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ

Η Διοίκηση του ΟΠΕΚΑ λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών του, για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ενημερώνει ότι:

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (29/4/2020), εφόσον το αίτημα τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο, ιδίως τηλεπικοινωνιακά, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (τηλεφωνικού ραντεβού).

Συνεπώς, για την εξυπηρέτησή τους οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:

Αναφορικά με την πορεία των αιτήσεων τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφόρηση που άπτεται της χορήγησης των επιδομάτων, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Τηλέφωνα επικοινωνίας υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://opeka.gr/epikoinonia/

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και των ανασφάλιστων υπερηλίκων που ανήκουν στην πλειονότητα σε ευπαθείς ομάδες, διατίθενται επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα τηλ. 2131519238 – email: anapirika.epid@opeka.gr

Ανασφάλιστοι Υπερήλικες τηλ. 2131519206 – email: anasfal.yperyhl@opeka.gr

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι πολίτες επιπρόσθετα θα μπορούν να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση protokollo@opekα.gr είτε με φαξ, είτε ταχυδρομικά.

Σε περίπτωση ανάγκης διεκπεραίωσης με φυσική παρουσία θα λαμβάνονται αυστηρά μέτρα αποφυγής συνωστισμού.

Υποβολή νέων αιτήσεων ή αιτήσεων ανανέωσης

Για επιδόματα που διαθέτουν ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιήσουν αυτή την δυνατότητα.

Ο ΟΠΕΚΑ θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που θα παρέχονται.