Aνοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή (14/7) λόγω των θερινών εκπτώσεων
Τα καταστήματα θα είναι ανοικτά την Κυριακή (14/7), με την αγορά να κινείται σε ρυθμούς θερινών εκπτώσεων.
Από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, σύμφωνα με το προτεινόμενο ωράριο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και αντίστοιχα έως τις 8 το βράδυ, σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ που εκπροσωπεί τις μεγάλες αλυσίδες, μπορούν προαιρετικά να λειτουργήσουν σήμερα, Κυριακή, τα εμπορικά καταστήματα.
Η αγορά κινείται σε εκπτωτικούς ρυθμούς, επίσημα από την Δευτέρα 8 Ιουλίου, με τους εμπόρους να προσδοκούν συνολικό τζίρο άνω των 7 δισ. ευρώ έως την ολοκλήρωση των θερινών εκπτώσεων στις 31 Αυγούστου. Αξίζει δε να σημειωθεί πως το πρώτο δεκαπενθήμερο των εκπτώσεων, αποτελεί συνήθως την πιο «δυνατή» περίοδο από άποψη αγοραστικής κίνησης.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Πάντως η φετινή, πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων, κατά την οποία τα καταστήματα μπορούν να είναι ανοιχτά, όπως εκτιμούν οι έμποροι, αναμένεται να επηρεαστεί και από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στη χώρα. Με εξαίρεση τα εμπορικά κέντρα που βρίσκονται σε κλειστούς χώρους με κλιματισμό, οι συνθήκες καύσωνα εκτιμάται πως θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά για τις αγορές αρκετών καταναλωτών.
Σε ό,τι αφορά συνολικά την πρώτη εβδομάδα των θερινών εκπτώσεων, σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο CNN Greece, o πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, η κίνηση στην αγορά κρίνεται ως ικανοποιητική, κυρίως όσον αφορά στους κλάδους της ένδυσης και της υπόδησης καθώς και των επώνυμων προϊόντων. Παράλληλα οι περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, επωφελούνται από την παρουσία των επισκεπτών και εμφανίζουν συγκριτικά με τις υπόλοιπες, καλύτερη εικόνα.
Σε κάθε περίπτωση και φέτος είναι μία διαφορετική χρονιά, για το λιανεμπόριο όπως φάνηκε και από το δύσκολο για τον κλάδο, πρώτο τρίμηνο του έτους. Εν μέσω ακρίβειας, οι καταναλωτές συνεχίζουν να περιορίζουν τις αγορές καταναλωτικών αγαθών δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη των βασικών αναγκών διαβίωσης.
Όπως, έχει φανεί και από τις προηγούμενες εκπτωτικές περιόδους κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας και υπό συνθήκες πληθωριστικών πιέσεων, οι καταναλωτές περιμένουν τις περιόδους των μεγάλων προσφορών ώστε να πραγματοποιήσουν αγορές που αναβάλλουν κατά τη διάρκεια του έτους, ωστόσο στην αγοραστική τους συμπεριφορά εμφανίζονται εμφανώς πιο συγκρατημένοι σε σχέση με το παρελθόν.
Πηγή: cnn.gr