Ο νέος χάρτης του Μετρό – Δείτε πώς θα ενώσει όλη την Αττική (pic)
Κάθε γωνιά του Λεκανοπεδίου θα διατρέχει το Μετρό, μόλις ολοκληρωθούν οι επεκτάσεις των υφιστάμενων γραμμών και παραδοθεί στο κοινό η πολυαναμενόμενη Γραμμή 4.
Μέχρι το 1882 το δίκτυο Μετρό δίκτυο υπογείων, επιγείων και υπέργειων αστικών σιδηροδρόμων της Αττικής βρισκόταν σε νηπιακό στάδιο, με τους κατοίκους και τους επισκέπτες να εξυπηρετούνται αποκλειστικά από τον «Ηλεκτρικό» (ατμοκίνητο τότε) Σιδηρόδρομο που κάλυπτε αποκλειστικά μία διαδρομή 8,5 χιλιομέτρων, από το Θησείο στον Πειραιά.
Αρκετά χρόνια αργότερα, το 2000 εγκαινιάστηκε η λειτουργία των πρώτων τμημάτων των Γραμμών 2 και 3, που προλείαναν το έδαφος για τις ακόλουθες επεκτάσεις οι οποίες έδωσαν στο δίκτυο του Μετρό την υφιστάμενη μορφή του.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Μια μορφή που αναμένεται να αλλάξει εκ βάθρων τα επόμενα χρόνια, χάρη στις νέες επεκτάσεις όλων των Γραμμών, αλλά και την υλοποίηση της πολυαναμενόμενης Γραμμής 4 η οποία συνιστά το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα.
Όπως μπορείτε να δείτε και στον χάρτη που ακολουθεί, το Μετρό θα επεκταθεί σε κάθε γωνιά του Λεκανοπεδίου, αναβαθμίζοντας σε καθοριστικό βαθμό τις ζωές των κατοίκων της.
Χάρτης Μετρό Αθήνας μετά τις επεκτάσεις και τη Γραμμή 4
Η αρχή θα γίνει στα τέλη του καλοκαιριού με την ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά. Απομένει η παράδοση των τριών τελευταίων σταθμών, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο. Ήδη λειτουργούν οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.
Στα σκαριά, επίσης, βρίσκεται η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον. Πρόκειται για ένα έργο που θα προταθεί για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2021-2027 και αφορά την κατασκευή 3 σταθμών: Την Παλατιανή, το Ίλιον και τον Άγιο Νικόλαο.
Όσον αφορά τη δημιουργία της Γραμμής 4, το πρώτο τμήμα της θα συνδέει το Άλσος Βεϊκου με το Γουδή, θα περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς (δείτε τους εδώ) και θα διατρέχει τέσσερις δήμους. Έχουν στηθεί ήδη τα εργοτάξια και ο εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης φτάνει σε περίπου 8 χρόνια.
Σειρά θα πάρει το δεύτερο τμήμα προς Μαρούσι, που θα περιλαμβάνει 11 σταθμούς, με τον τερματικό προορισμό να βρίσκεται στην Εθνική Οδό στο ύψος της Λυκόβρυσης.
Πηγή: carandmotor.gr