Μετρό: Πηγαίνει Γλυφάδα, Καλλιθέα, Νιάρχος, Ίλιον, Πετρούπολη, Εθνική Οδό – Οι νέοι σταθμοί

Το Μετρό επεκτείνεται προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Πετρούπολη, Μαρούσι και Εθνική Οδό. Τι ανακοινώθηκε για την επέκταση της Γραμμής 3 Μανιάτικα-Πειραιάς και το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μετρό: Πηγαίνει Γλυφάδα, Καλλιθέα, Νιάρχος, Ίλιον, Πετρούπολη, Εθνική Οδό – Οι νέοι σταθμοί

Τις νέες μελέτες για τις επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας ανακοίνωσε ο Νικόλαος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, στο Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Πλατεία Ομονοίας: Γιατί ονομάστηκε έτσι - Τα πρώτα δύο ονόματά της

Ειδικότερα, όσον αφορά τη Γραμμή 4, που προ ημερών υπεγράφη το Τμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδή, σημείωσε ότι θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Επίσης, ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής.

Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε, επίσης την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ, η οποία εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022.

Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 ‘Αλσος Βεΐκου-Πετρούπολη, με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ, Γουδή-Μαρούσι-Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός-Υμηττός.

Καλλιθέα και Σταύρος Νιάρχος

Επιπρόσθετα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όπως ανέφερε ο κ. Κουρέτας, μελετά την επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ανακοίνωσε επίσης ότι θα ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 3 Μανιάτικα-Πειραιάς έως το καλοκαίρι του 2022.

Τέλος, μιλώντας για το ζήτημα των αρχαίων στον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας δήλωσε: «Δεν σχολιάζουμε ούτε κρίνουμε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης» και πρόσθεσε ότι: «Είμαστε η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει εμπειρία κατασκευής μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους και το έχουμε αποδείξει».

Και όπως είπε χαρακτηριστικά, «εάν δεν είχε γίνει το έργο Μετρό του Πειραιά, δεν θα είχαν έρθει στο φως χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα» και αναφέρθηκε στις αποσπάσεις και επανατοποθετήσεις αρχαιοτήτων από τον σταθμό Αγία Σοφία, καθώς και κατά τη διάρκεια των έργων στο Μετρό του Πειραιά και της Αθήνας.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110