Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε»
Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα της Μπέριλ ΜακΚίσικ στους οπαδούς του Ολυμπιακού.
Με ένα συγκινητικό μήνυμά του στο Instagram, ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό, μετά από επτά σεζόν με την ερυθρόλευκη φανέλα.
Λίγο αργότερα, η σύζυγος του Αμερικανού γκαρντ Μπέριλ ΜακΚίσικ, επίσης τρομερά αγαπητή στους φιλάθλους των Πειραιωτών, έστειλε το δικό της μήνυμα.
Αναλυτικά όσα έγραψε:
Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι.

Διαβάστε Επίσης