Σάκοτα: «Θα είμαστε αυτοί που πρέπει κόντρα στον Άρη»

Οι δηλώσεις του προπονητή της ΑΕΚ, Ντράγκαν Σάκοτα εν όψει της αναμέτρησης με τον Άρη.

Σάκοτα: «Θα είμαστε αυτοί που πρέπει κόντρα στον Άρη»

Η ΑΕΚ θα υποδεχθεί τον Άρη Betsson στο Game 1 των playoffs της Stoiximan Greek Basket League (14/5, 19:30, ΕΡΤ 2 ΣΠΟΡ) και ο Ντράγκαν Σάκοτα μίλησε την παραμονή του αγώνα, λίγες ημέρες μετά την επιστροφή της ομάδας από την Μπανταλόνα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Τελείωσε μία διοργάνωση, ξεκινάει μία άλλη. Είχαμε μερικές ημέρες στη διάθεσή μας για να επανέλθει η ομάδα, και σωματικά και νοητικά. Όλοι ξέρουν, ότι τα playoffs του Πρωταθλήματος έχουν μεγάλη σημασία. Θα παλέψουμε για να κρατήσουμε τουλάχιστον τη θέση, που καταλάβαμε στην κανονική περίοδο και να διεκδικήσουμε κατόπιν ό,τι μας αναλογεί.

Ο Άρης είναι ξεκούραστος και έχει σίγουρα πλεονέκτημα όσο αφορά στην ενέργεια. Όμως, επαναλαμβάνω… Γνωρίζουμε τη σημασία της αναμέτρησης και γι’ αυτό το λόγο θα είμαστε αυτοί, που πρέπει».



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110