Σάκοτα: «Να παίξουμε καλύτερα κόντρα στον Ολυμπιακό»
Ο Ντράγκαν Σάκοτα αναφέρθηκε στην ερχόμενη αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό (25/4, 18:15).
Η ΑΕΚ θα ολοκληρώσει την κανονική περίοδο του ελληνικού πρωταθλήματος υποδεχόμενη τον Ολυμπιακό το Σάββατο (25/4, 18:15).
Ενόψει του αγώνα ο Ντράγκαν Σάκοτα στάθηκε στην έως τώρα πορεία των «ερυθρόλευκων» σε Ελλάδα και Ευρώπη, τονίζοντας πως θα είναι ένα δυνατό τεστ για την ομάδα του, ενόψει το final four του BCL.
O προπονητής της ΑΕΚ δήλωσε: «Γεγονός είναι, ότι παίζουμε με την ομάδα, που είναι πρώτη στην Ευρωλίγκα και πρώτη στο ελληνικό πρωτάθλημα και χωρίς ήττα. Πριν από το F4 του BCL δε θα μπορούσαμε να έχουμε πιο δυνατό τεστ. Θα θέλαμε να παίξουμε καλύτερα κόντρα στον Ολυμπιακό σε σχέση με τον προημιτελικό Κυπέλλου, και να στείλουμε ένα «μήνυμα» στον κόσμο μας, ότι προετοιμαζόμαστε όσο πιο δυνατά μπορούμε».