Η... αλληλοεκτόξευση Ολυμπιακού και Τσάκου
Το μεταλλικό νερό που έγινε... viral και τα αμοιβαία κέρδη Ολυμπιακού και οικογένειας Τσάκου μέσα από τη συνεργασία τους.

Η συμφωνία της ΚΑΕ Ολυμπιακός με την οικογένεια Τσάκου και το φυσικό μεταλλικό νερό Αrrena δεν είναι απλώς μια χορηγική συνεργασία. Είναι μια κίνηση στρατηγικής σημασίας, που υπηρετεί από κοινού τα συμφέροντα δύο πλευρών με σαφές όραμα και διάθεση για μακροπρόθεσμη επιρροή, τόσο στο αθλητικό όσο και στο επιχειρηματικό πεδίο.
Από τη μία πλευρά, οι Αγγελόπουλοι αποκτούν έναν ισχυρό υποστηρικτή σε μια εποχή αυξημένων οικονομικών απαιτήσεων για τη διατήρηση της ομάδας στην ευρωπαϊκή ελίτ. Από την άλλη, το νερό Αrrena και η εταιρεία «Νερά Πηγών Γράμμου Α.Ε.» μπαίνουν με... φόρα στη δημόσια σφαίρα και αξιοποιούν ιδανικά το brand μιας εκ των κορυφαίων ομάδων της Euroleague.
Ολυμπιακός: Ο Πέτροβιτς, η Γαλατά και ο Τζολάκης
Οι Αγγελόπουλοι αποκτούν «συμπαίκτη»
Η συμφωνία της ΚΑΕ Ολυμπιακός με την εταιρεία εμφιαλωμένου νερού της οικογένειας Τσάκου, ήρθε να καλύψει μια διαχρονική ανάγκη, ήτοι την προσθήκη ενός στρατηγικού συνεργάτη σε ένα οικονομικό... οικοσύστημα όπου το μπάσκετ παραμένει δεύτερο τη τάξει σε επίπεδο εσόδων. Οι αδελφοί Αγγελόπουλοι έχουν σηκώσει μόνοι τους το βάρος της ομάδας επί χρόνια, χωρίς την υποστήριξη επιχορηγήσεων ή γηπεδικών εσόδων, καθώς το ΣΕΦ παραμένει (προς το παρόν) κρατικό και δεν επιτρέπει τις επενδύσεις που θα μεγιστοποιούσαν τα οφέλη του.

Η είσοδος ενός ισχυρού οικονομικού παράγοντα, όπως ο Νίκος Τσάκος -ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους Έλληνες εφοπλιστές και επιχειρηματίες διεθνούς βεληνεκούς- δεν προσφέρει απλώς οικονομική ανάσα. Δείχνει τη δυναμική και την απήχηση που συνεχίζει να έχει ο μπασκετικός Ολυμπιακός σε κύκλους πέρα από τον αθλητισμό, λειτουργώντας ως εφαλτήριο για επενδυτικές συνέργειες με θετικό αντίκτυπο στο αγωνιστικό και εμπορικό μέλλον της ομάδας.
Το «Arrena» στο προσκήνιο
Για την πλευρά Τσάκου, η συνεργασία με τον Ολυμπιακό λειτουργεί ως... επιταχυντής αναγνωρισιμότητας για το νερό Αrrena. Το προϊόν που μόλις από τον Οκτώβριο του 2023 έχει ξεκινήσει την παραγωγή του και από τον Φεβρουάριο του 2024 μπήκε δυναμικά στην αγορά, μέσα σε λίγες μόνο ώρες από την ανακοίνωση της χορηγίας είδε ραγδαία αύξηση ζήτησης και δημόσιου ενδιαφέροντος.

Η ταύτιση με τη φανέλα του πρωταθλητή Ελλάδας, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα stories και οι φωτογραφίες με μπουκάλια στα χέρια των φιλάθλων, όλα συνθέτουν μια εικόνα ιδανικής -και χωρίς επιπλέον κόστος- διαφήμισης. Το Αrrena πλέον βρίσκεται στα ράφια όλων των μεγάλων αλυσίδων λιανικής, ενώ έχει χτίσει δίκτυο 230 συνεργατών σε όλη τη χώρα, με στόχο την εξαγωγή και την τοποθέτηση σε premium χώρους όπως ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Με φόντο το ΣΕΦ και το αύριο
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που βλέπουν πίσω από την κίνηση αυτή το πρώτο βήμα για ευρύτερη εμπλοκή της οικογένειας Τσάκου με την ΚΑΕ. Η ρητορική του «ισχυρού συμμάχου» συνοδεύεται από φήμες που αφορούν πιθανές επιχειρηματικές συνέργειες, από επένδυση σε γηπεδική εγκατάσταση μέχρι πιθανή εμπλοκή σε μετοχικό επίπεδο.
Το ΣΕΦ, ως διαρκές αγκάθι αλλά και ευκαιρία ανάπτυξης, παραμένει στο επίκεντρο κάθε μελλοντικής συζήτησης, και ένας όμιλος με τη δυναμική και τη ναυτιλιακή τεχνογνωσία των Τσάκων σίγουρα θα μπορούσε να συμβάλει στη μεταμόρφωσή του σε μπασκετικό στολίδι.

Άλλωστε, στο εξωτερικό τα παραδείγματα ανάλογων συνεργασιών είναι πολυάριθμα: Perrier και Roland Garros, VOSS και ευρωπαϊκά τουρνουά γκολφ, Britvic και επαγγελματικό ράγκμπι, δείχνουν ότι το εμφιαλωμένο νερό και ο αθλητισμός μπορούν να συνυπάρχουν όχι απλώς διαφημιστικά, αλλά στρατηγικά.
Μια σύμπλευση με νόημα
Η συνεργασία Ολυμπιακού - Τσάκου συνιστά την πιο ηχηρή, ίσως, αλληλεπίδραση ανάμεσα στον ελληνικό αθλητισμό και την αγορά εμφιαλωμένου νερού. Ένα πραγματικό παράδειγμα «αλληλοεκτόξευσης», με τη μεν ομάδα να θωρακίζεται οικονομικά και το δε προϊόν να κερδίζει επωνυμία, πελατεία και προστιθέμενη αξία.

Η εποχή της αυτάρκειας έχει παρέλθει για τις μεγάλες ομάδες μπάσκετ, και οι συνέργειες αυτού του τύπου θα καθορίσουν, στο εξής, το ποιος μένει στην κορυφή και ποιος όχι. Και κάπως έτσι, οι Αγγελόπουλοι έβαλαν στη… φανέλα έναν σύμμαχο με ναυτιλιακή ρότα, ο οποίος φαίνεται διατεθειμένος να μείνει μαζί τους και στα επόμενα, πιο βαθιά νερά...