Aprilia: Ανακοίνωσε τον Μπανάια
Ο Πέκο Μπανάια θα συνεχίσει την καριέρα του στην Aprilia.
Νέο κεφάλαιο θα ανοίξει στην καριέρα του από τη νέα αγωνιστική περίοδο του Μoto GP ο Πέκο Μπανάια, καθώς υπέγραψε συμβόλαιο τεσσάρων ετών με την Aprilia.
O δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής διανύει φέτος την τελευταία του σεζόν στη Ducati και από το 2027 θα ενταχθεί στην ιταλική ομάδα.
Ο ερχομός του Μπανάια ανοίγει ουσιαστικά τον δρόμο της αποχώρησης του Χόρχε Μάρτιν, ο οποίος μετά την παρουσία του στην Aprilia θα ενσωματωθεί στη Yamaha.
Διαβάστε Επίσης