Formula 1: Επιστροφή στην δράση

Το κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού επιστρέφει γεμάτο συγκινήσεις και σασπένς.

Formula 1: Επιστροφή στην δράση

Με αφορμή την πρεμιέρα της Formula 1 την ερχόμενη Κυριακή(25/03) στο Γκραν Πι της Αυστραλίας το fosonline.gr βάζει μπρος τις μηχανές και σας παρουσιάζει όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε για το κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τα “αδιαφιλονίκητα” φαβορί και η αξιόμαχη Red Bull

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το ενδιαφέρον για την πρώτη θέση μονοπωλούν οι Mercedes-Benz και Ferrari. Ήδη από τα πρώτα δοκιμαστικά οι δύο ομάδες δείχνουν να είναι πιο δυνατές με τους Ιταλούς να παρουσιάζονται ακόμα πιο ανταγωνιστικοί από άλλες χρονιές. Το βάθρο των φαβορί συμπληρώνει η αξιόμαχη Red Bull η οποία με τον νεαρό Verstappen θα προσπαθήσει να κόψει βαθμούς και να μπει ''σφήνα'' στην διεκδίκηση του τίτλου.

Οι πρώτες εικόνες των δοκιμαστικών

Τα πρώτα δοκιμαστικά έλαβαν χώρα στην Βαρκελώνη εκεί όπου η Ferrari έσπασε τα χρονόμετρα εν αντιθέσει με την Mercedes. Ωστόσο η γερμανική ομάδα δεν έχει δοκιμάσει ακόμα τα μαλακά λάστιχα κάτι που δικαιολογεί τους χρόνους των δοκιμαστικών. Ευχάριστη έκπληξη ήταν η Hass του Grosjean η οποία σημείωσε πολύ καλούς χρόνους όπως επίσης και η Toro Rosso με οδηγό τον Hartley. Σε ρηχά νερά κινήθηκε πάλι η McLaren με τον Fernando Alonso να μένει εκτός μάχης από τον πρώτο μόλις γύρο.

Η συμφωνία μεταξύ McLaren-Renault

Έπειτα από τρία χρόνια συνεργασίας με την Honda η διοίκηση της McLaren αποφάσισε να λύσει την συνεργασία με τους Ιάπωνες εγκαινιάζοντας μία νέα με την Renault. Η απόφαση αυτή πάρθηκε με γνώμονα την περσινή απογοητευτική χρονιά της ομάδας ελπίζοντας για καλύτερο ξεκίνημα κάτι που ομολογουμένως δεν έχουμε διαπιστώσει ακόμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Red Bull φέτος μπορεί να τρέχει με κινητήρα της Renault αλλά φήμες λένε για επικείμενη συμφωνία με την Honda από το 2019.

Επιστροφή της Alpha Romeo

Μετά από τριάντα χρόνια απουσίας η Alpha Romeo επιστρέφει στις πίστες της Formula 1. Οι ιθύνοντες της Ιταλικής μάρκας σε συνεργασία με την Sauber δηλώνουν ικανοποιημένοι με το μονοθέσιο που θα εκπροσωπηθούν φέτος ξυπνώντας μνήμες στους παλιούς φίλους του αθλήματος. Πιλότοι θα είναι οι Μarcus Ericsson και ο πρωτοεμφανιζόμενος Charles Leclerc, με τον πρώτο να δηλώνει: «Είμαστε απέναντι στην Haas και την Toro Rosso. Πιστεύω ότι η χρονιά θα είναι αρκετά απρόβλεπτη σε ορισμένους αγώνες. Θα πάμε πολύ καλά και σε συγκεκριμένους τομείς θα μπορούμε να ανταγωνιστούμε την Renault με την Force India. Σίγουρα όμως θα υπάρχουν οι μέρες με προβλήματα που θα μας φρενάρουν. Στόχος μας είναι να μπούμε στο γκρουπ των δύο ομάδων που βρίσκεται στο μέσο όρο του πρωταθλήματος. Θα ήθελα να είμαι στην καλύτερη δυνατή φόρμα για να βρω την ικανοποίηση που δεν μου έφερε το 2017».

Αποσύρονται τα grib girls

Η νέα διοίκηση της Formula 1 Liberty Media και η FIA προχώρησαν σε μία ασυνήθιστη για τα δεδομένα της διοργάνωσης, απόφαση. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της FIA η Αμερικανική εταιρεία θέλοντας να φέρει πιο κοντά την νέα γενιά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποφάσισε να αντικαταστήσει τα grib girls με μικρά παιδιά τα οποία θα ονομάζονται grib kids. Τα συγκεκριμένα παιδιά θα επιλέγονται από τοπικά αγωνιστικά σωματεία και θα πλαισιώνουν τους οδηγούς πριν την έναρξη του εκάστοτε αγώνα. Χαρακτηριστικά οι δηλώσεις του Jean Todt: «Η Formula 1 αποτελεί την κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού και το όνειρο κάθε νεαρού οδηγού στα τζούνιορ είναι να φτάσει στην κορυφή της πυραμίδας από το karting μέχρι την F1. Γι΄αυτό είμαστε ενθουσιασμένοι να φέρουμε το όνειρο όλο και πιο κοντά δίνοντας στους μελλοντικούς πρωταθλητές την ευκαιρία να σταθούν δίπλα στους ήρωες τους στο grib πριν την εκκίνηση των αγώνων». Αυτή φυσικά είναι η επίσημη εξήγηση των διοργανωτών. Ανεπίσημα, το… gossip που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ, θέλει τη νέα διοίκηση να είναι άμεσα επηρεασμένη από το σκάνδαλο σεξουαλικών παρενοχλήσεων που έχει ξεσπάσει τους τελευταίους μήνες στο Χόλιγουντ και να αποσύρει τα grib girls σε μια προσπάθεια να αποφύγει η ίδια η διοργάνωση παρόμοια περιστατικά.

H F1 πρωταγωνιστεί στα social media

Είναι αλήθεια πως η Formula 1 δεν ήταν ενεργή στο χώρο του διαδικτύου κάτι που δυσανασχετούσε τους φιλάθλους της. Από φέτος όμως τα πράγματα άλλαξαν και η Liberty Media δημιούργησε λογαριασμούς σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τεράστια με τον αριθμό των χρηστών να περνά τα έντεκα εκατομμύρια κατατάσσοντας την στην πρώτη θέση με τα σπορ που μπήκαν στο κόσμο των Social Media αυξάνοντας και άλλο τους φίλους της και την αίγλη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ημερομηνία Χώρα Πίστα

25 Μαρτίου Αυστραλία - Μελβούρνη

8 Απριλίου Μπαχρέιν - Σακχίρ

15 Απριλίου Κίνα - Σαγκάη

29 Απριλίου Αζερμπαϊτζάν - Μπακού

13 Μαΐου Iσπανία - Βαρκελώνη

27 Μαΐου Μονακό - Μόντε Κάρλο

10 Ιουνίου Καναδά - Μόντρεαλ

24 Ιουνίου Γαλλία - Λε Κατελέ

1 Ιουλίου Αυστρία - Σπίλμπεργκ

8 Ιουλίου Βρετανία - Σίλβερστόουν

22 Ιουλίου Γερμανία - Χοφενχάιμ

29 Ιουλίου Ουγγαρία - Βουδαπέστη

26 Αυγούστου Βέλγιο - Σπα Φρανκοσάμπ

2 Σεπτεμβρίου Ιταλία - Μόνζα

16 Σεπτεμβρίου Σιγκαπούρη - Μαρίνα Μπέι

30 Σεπτεμβρίου Ρωσία - Σόσι

7 Οκτωβρίου Ιαπωνία - Σουζούκα

21 Οκτωβρίου Αμερική - Ώστιν

28 Οκτωβρίου Μεξικό - Πόλη του Μεξικό

11 Νοεμβρίου Βραζιλία - Σάο Πάολο

25 Νοεμβρίου Άμπου Ντάμπι - Γιάς Μαρίνα

Πιλότοι, Ομάδες:

Πιλότοι Ομάδα Κινητήρας

44 Lewis Hamilton, 77 Valtteri Bott /Mercedes /Mercedes

5 Sebastian Vettel, 7 Kimi Raikkon /Ferrari /Ferrari

3 Daniel Ricciardo, 33 Max Verstappen /Red Bull /Renault

11 Sergio Perez, 31 Esteban Ocon /Force India /Mercedes

18 Lance Stroll, Sergey Sirotkin /Williams /Mercedes

27 Nico Hulkenberg, 55 Carlos Sainz /Renault /Renault

10 Pierre Gasly, 28 Brendon Hartley /Toro Rosso/ Honda

8 Romain Grosjean, 20 Kevin Magnussen /Hass /Ferrari

14 Fernando Alonso, 2 Stoffel Vandoorne /McLaren /Renault

9 Marcus Ericsson, 16 Charles Leclerc /Alfa Romeo Sauber/ Renault



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110