Τεστ: Τα καλύτερα και χειρότερα infotainment

Σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς οθόνη στο ταμπλό του συστήματος infotainment ή πολυμέσων αν προτιμάτε, δεν υφίσταται πλέον.

Τεστ: Τα καλύτερα και χειρότερα infotainment

Σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς οθόνη στο ταμπλό του συστήματος infotainment ή πολυμέσων αν προτιμάτε, δεν υφίσταται πλέον, αφού για πολλούς αγοραστές αποτελεί κριτήριο επιλογής ενός μοντέλου.

Ωστόσο, αυτά τα συστήματα δεν είναι τέλεια και έχουν τα κουσούρια τους, καθώς δεν αποκλείεται να προκαλούν ακόμα και εκνευρισμό στον οδηγό, αφού είναι δύσκολα στη χρήση. Τα παραδοσιακά κουμπιά έχουν ενσωματωθεί στις οθόνες αφής και δεν είναι λίγες οι φορές που για απλές λειτουργίες χρειάζεται αρκετό ψάξιμο στο μενού, άρα και απόσπαση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο με κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος. Για τις εταιρείες όμως είναι μια μεγάλη «ευκολία» αφού λιγοστεύουν τα χειριστήρια εξοικονομώντας χρήματα και χώρο, ενώ οι σχεδιαστές έχουν λιγότερους περιορισμούς σχετικά με το που θα μπουν τα διάφορα κουμπιά.

To βρετανικό περιοδικό WhatCar? Πραγματοποίησε ένα μεγάλο τεστ συστημάτων πολυμέσων μεταξύ 20 καινούργιων μοντέλων, από μίνι πόλης έως μεγάλα πολυτελείας. Ακόμα και οδηγοί που είχαν χρόνο για να εξοικειωθούν με κάθε σύστημα infotainment, χρειάστηκαν περισσότερο από δύο φορές για να εκτελέσουν μια εργασία, όπως είναι η ρύθμιση του κλιματισμού ή και τέσσερις φορές για λειτουργίες του GPS και του ραδιοφώνου.

Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες έξι δοκιμές:

  • Αύξηση της θερμοκρασίας κατά 2 βαθμούς.
  • Αύξηση της ταχύτητας του ανεμιστήρα κατά δύο σκάλες.
  • Σε μια διαδρομή 20 μιλίων (32 χλμ.) προγραμματισμός του navigation και της οθόνης του infotainment στην αρχική σελίδα και μετάβαση στην οθόνη του χάρτη σε σμίκρυνση για να εμφανιστεί ολόκληρη τη διαδρομή.
  • Ακύρωση καθοδήγησης διαδρομής.
  • Με το ραδιόφωνο συντονισμένο στο Virgin Radio DAB και την οθόνη ψυχαγωγίας στην αρχική σελίδα, μετάβαση στην κύρια λίστα των σταθμών DAB και στο BBC Radio 4.
  • Χρησιμοποιώντας το κουμπί φωνητικού ελέγχου στο τιμόνι (όπου υπάρχει), αναζήτηση από το αυτοκίνητο να βρει τον πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων.

  • Ποιοι είναι οι νικητές και οι χαμένοι σε αυτό το τεστ; Η απάντηση παρακάτω με τα σκορ δίπλα από κάθε μοντέλο (30 βαθμοί είναι οι μέγιστοι):

1. BMW 3-Series με Live Cockpit Professional (28/30)
2. Mercedes CLA με 10.25-inch touchscreen (27/30)
3. Porsche Panamera με Connect Plus and PCM (27/30)
4. Audi Q3 Sportback με Virtual Cockpit Plus (26/30)
5. Mazda 3 με 8.8-inch color display and Mazda Connect (25/30)
6. VW Passat με 8.0-inch Composition Media System (24/30)
7. Ford Fiesta με Sync 3 and FordPass Connect (23/30)
8. Hyundai Ioniq με 10.25-inch screen and Bluelink (22/30)
9. Vauxhall Corsa με 10-inch Multimedia Navi Pro (22/30)
10. Skoda Kamiq με 9.2-inch system (21/30)
11. Jaguar XE με 10-inch Touch Pro Duo system (21/30)
12. Volvo S60 με Sensus (20/30)
13. Toyota Corolla με Touch 2 media system (20/30)
14. Nissan Juke με Nissan Connect (19/30)
15. Honda CR-V με 7-inch touchscreen and Honda Connect (18/30)
16. Lexus RX με 12.3-inch multimedia display (18/30)
17. Peugeot 508 SW με 10.0-inch Connected 3D Navigation (17/30)
18. Skoda Citigo-e iV με color screen (16/30)
19. Fiat 500X με 7.0-inch touchscreen and Uconnect Live (14/30)
20. MG ZS με 8.0-inch touchscreen (12/30)

Πηγή: autogreeknews.gr