WRC: Επιστροφή στην δράση, επιστροφή... στο σπίτι για τον Τάνακ

Για τον Οτ Τάνακ, το Ράλι Μόντε Κάρλο αυτού του μήνα (25-28 Ιανουαρίου) σημαίνει déjà vu... ξανά.

WRC: Επιστροφή στην δράση, επιστροφή... στο σπίτι για τον Τάνακ

Την περασμένη σεζόν, ο Οτ Τάνακ επέστρεψε στην ομάδα M-Sport Ford στις Γαλλικές Άλπεις και, αυτή τη φορά, επιστρέφει στα βουνά με τη Hyundai Motorsport.

Το να επιστρέφουν οδηγοί σε ομάδες δεν είναι κάτι καινούργιο. Ο Γιούχα Κάνκουνεν, για παράδειγμα, πηγαινοερχόταν από τη Lancia και την Toyota στην πορεία του προς τέσσερις παγκόσμιους τίτλους.

Αυτό που είναι σημαντικό για τον Εσθονό είναι να κάνει ένα καλό ξεκίνημα τώρα που επέστρεψε στα μπλε και πορτοκαλί. Το Ράλι Μόντε Κάρλο δεν ήταν πάντα το πιο ευτυχισμένο κυνήγι για τον νικητή του τίτλου του 2019. Ποιος θα μπορούσε να ξεχάσει την τερατώδη σύγκρουση που υπέστη ενώ έκανε το ντεμπούτο του με i20 το 2020; Δεύτερος ταχύτερος στην εναρκτήρια δοκιμασία της Πέμπτης το βράδυ, πέταξε εκτός δρόμου όταν το αυτοκίνητο βγήκε εκτός φόρμας στη δεύτερη δοκιμασία της Παρασκευής το πρωί.

Τα τρία προηγούμενα χρόνια, δεν είχε βγει ποτέ από το βάθρο στο πριγκιπάτο. Το τελευταίο σκαλί ήταν το μόνο που δεν είχε επισκεφθεί, αλλά η αίσθηση ήταν ότι ήταν θέμα χρόνου να γιορτάσει με σαμπάνια με τον πρίγκιπα Αλβέρτο του Μονακό ένα κυριακάτικο απόγευμα.

Αντ' αυτού, η πρόσφατη ιστορία του Οτ Τάνακ στο Μόντε ήταν τουλάχιστον προβληματική. Στα τρία χρόνια του με Hyundai, δεν κατάφερε να καταγράψει ούτε έναν τερματισμό και πέρυσι κατάφερε μόνο την πέμπτη θέση με το Puma Rally1 Hybrid της Ford.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για την ταχύτητα και τη συνέπεια της συνεργασίας Τάνακ-Μάρτιν Γιάρβεογια και αμφότεροι θα είναι πολύ πρόθυμοι να ξεκαθαρίσουν το πρόσφατο ρεκόρ τους, καθώς ξεκινούν το τέταρτο Ράλι Μόντε-Κάρλο σε πέντε χρόνια φορώντας την φόρμα της Hyundai.