WRC: Οι οδηγοί που επέστρεψαν...

Η επιστροφή σε μια πρώην ομάδα δεν είναι κάτι καινούργιο στο WRC. Ακολουθούν μερικές από τις αξιοσημείωτες περιπτώσεις οδηγών που επέστρεψαν.

WRC: Οι οδηγοί που επέστρεψαν...

Ο Οτ Τάνακ επιστρέφει στη Hyundai Motorsport την επόμενη σεζόν για το δεύτερο πέρασμά του από τον κορεατικό κατασκευαστή. Αυτό έρχεται μετά από ένα δεύτερο πέρασμα από την M-Sport Ford. Αλλά η επιστροφή σε μια πρώην ομάδα δεν είναι κάτι καινούργιο στο WRC. Ακολουθούν μερικοί από τους αξιοσημείωτους οδηγούς που παλιννόστησαν.

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Γιούχα Κάνκουνεν θα πρέπει να είναι ένας από τους βασιλιάδες της μεγάλης επιστροφής. Σε μια ιστορική, λαμπρή καριέρα, ο Φινλανδός επέστρεψε σε μια ομάδα τρεις φορές. Έχοντας ξεκινήσει την επαγγελματική του καριέρα με την Toyota, αποχώρησε από την τότε γερμανική ομάδα για να επιστρέψει άλλες δύο φορές. Πήγε στη Lancia το 1987, έφυγε και στη συνέχεια επέστρεψε για τρία χρόνια σε μια Delta μεταξύ 1990 και 1992.

Ο Άρμιν Σβαρτς ήταν άλλος ένας οδηγός που ήρθε, έφυγε και επέστρεψε στην Toyota (και στη Škoda αργότερα στην καριέρα του). Οι δύο θητείες του Ντιντιέ Αουριόλ στην Toyota χωρίστηκαν από τη σεζόν του 1996, όταν η ομάδα απαγορεύτηκε, οπότε ίσως αυτός να μην μετράει.

Ο Ρίτσαρντ Μπερνς ήταν ως γνωστόν στα πρόθυρα επιστροφής στη Subaru το 2004 - αλλά μην ξεχνάτε ότι ο Άγγλος ξεκίνησε την καριέρα του στο WRC με ένα Impreza, στη συνέχεια μετακόμισε στη Mitsubishi πριν επιστρέψει σε ένα Impreza για να κερδίσει τον τίτλο του 2001.

Ο Γάλλος Φρανσουά Ντελεκούρ ήταν άνθρωπος της Ford πριν πάει στην Peugeot και μετά επέστρεψε στη Ford για να οδηγήσει ένα Focus το 2001. Περίπου εκείνη την εποχή ο Πέτερ Σόλμπεργκ άφησε την Ford για την Subaru, πριν επιστρέψει σε ένα αυτοκίνητο της M-Sport για το 2012. Ο Μίκο Χιρβόνεν είναι ένα άλλο αστέρι της M-Sport που επέστρεψε στη βρετανική ομάδα για άλλη μια σεζόν - σε αυτό που αποδείχθηκε ότι ήταν η τελευταία του χρονιά στο WRC το 2014.

Πιο πρόσφατα, ο Εσαπέκα Λάπι και ο Κρεγκ Μπριν προστέθηκαν στη λίστα. Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στην κορυφαία κατηγορία με την Toyota Gazoo Racing το 2017, ο Λάπι άφησε τη φινλανδική ομάδα για να ενταχθεί στη Citroën το 2019. Ο 32χρονος σήμερα επιστρέφει στην TGR ως οδηγός μερικής απασχόλησης το 2022, πριν μεταπηδήσει στη Hyundai για την φετινή σεζόν.

Ο Κρεγκ Μπριν ήταν ένας άλλος επιστρέφων στη Hyundai. Ο Ιρλανδός είχε φύγει από τη Hyundai για να οδηγήσει με πλήρη απασχόληση στην M-Sport Ford τη σεζόν 2022, πριν επιστρέψει στη γερμανική ομάδα της Hyundai για ένα πρόγραμμα μερικής απασχόλησης το 2023, το οποίο διακόπηκε με τραγικό τρόπο τον Απρίλιο.

Βλέπετε... τίποτα καινούργιο στο να γυρίζεις σπίτι σου.