Tarraco: Το 7θέσιο SUV της Seat

Έρχεται στις αρχές του 2019 με βασικό κινητήρα τον 1.5 TSI.

Tarraco: Το 7θέσιο SUV της Seat

Ένα τρίτο μέλος υποδέχεται η οικογένεια SUV της Seat. Το Tarraco τοποθετείται πάνω από τα Arona και Ateca στη γκάμα της ισπανικής μάρκας αποτελώντας πρόταση για όσους θέλουν να συνδυάσουν την περιπέτεια με τους άπλετους χώρους. Με μήκος 4,73 μέτρα και ύψος 1,66 μ. το Tarraco προσφέρει ένα ευρύχωρο εσωτερικό για επιβάτες και αποσκευές. Όπως και το «αδελφό» Kodiaq της Skoda, το Tarraco μπορεί να παραγγελθεί με επταθέσιο εσωτερικό.

Θα κατασκευάζεται στο Wolfsburg, την έδρα του Ομίλου Volkswagen, ενώ θα διατίθεται με πλούσια γκάμα κινητήρες TSI και TDI, ορισμένοι εκ των οποίων συνδυάζεται με την τετρακίνηση 4Drive. Οι δυναμικές γραμμές του αμαξώματος «κρύβουν» τις μεγάλες διαστάσεις του Tarraco. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν η κάθετη γρίλια, τα φωτιστικά σώματα LED και οι ακμές στο καπό, ενώ στην ουρά τα φώτα συνδέονται μαζί τους με μία αντανακλαστική λωρίδα. Οι οριζόντιες γραμμές στο ταμπλό του Tarraco μεγεθύνουν κι άλλο την ευρυχωρία της καμπίνας. Μαλακά πλαστικά και οι επενδύσεις από ύφασμα, δέρμα και ξύλο δίνουν στους επιβάτες του μεγάλου SUV μία premium αίσθηση. Ανάλογα με την έκδοση, το Seat Tarraco φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων (με έλεγχο μέσω νευμάτων).

Κατά το λανσάρισμα του SUV, η γκάμα κινητήρων προσφέρει εύρος ισχύος από 150 έως 190 ίππους. Βασικός βενζινοκινητήρας είναι ο 1.5 TSI 150 PS (με μηχανικό κιβώτιο), ενώ ο 2λιτρος TSI 190 PS συνδυάζεται με 7τάχυτο DSG και τετρακίνηση 4Drive. Διατίθεται επίσης ο 2.0 TDI με 150 και 190 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση συνδυάζεται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο (με κίνηση μπροστά ή 4x4 αντίστοιχα), ενώ στη δεύτερη περίπτωση αποκλειστικά με το DSG και τετρακίνηση. Μελλοντικά θα προστεθούν και άλλα μηχανικά σύνολα. Προαιρετικό είναι το σύστημα ελέγχου του πλαισίου DCC, με τον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα στην άνεση ή τη σπορ συμπεριφορά.

Και βέβαια, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτόνομο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, ημι-αυτόνομη οδήγηση κ.α.

Πηγή: gocar.gr

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΕ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ ΤΟ ΝΕΟ SUZUKI JIMNY

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ SUV ΤΗΣ OPEL