WRC: Ο Λάτβαλα αποκάλυψε τι θα ήθελε από τον Οζιέ το 2023

Ο διευθυντής της Toyota, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα θα ήθελε να δει περισσότερο τον Σεμπαστιάν Οζιέ στο WRC 2023 όμως εάν δεν μπορεί να το έχει, θα ήθελε απλώς να μην έχει μεγάλα διαλείμματα ανάμεσα στις εμφανίσεις του.

WRC: Ο Λάτβαλα αποκάλυψε τι θα ήθελε από τον Οζιέ το 2023

Το πρόγραμμα του Σεμπαστιάν Οζιέ για το 2023 δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί - και πιθανότατα δεν θα παρουσιαστεί πριν από την έναρξη της σεζόν - αλλά η συμμετοχή του σε δύο από τους τρεις πρώτους αγώνες είναι πολύ πιθανή.

«Νομίζω ότι μπορούμε να μαντέψουμε πού ξεκινά η σεζόν μου», είπε χαμογελώντας ο Οζιέ. «Το Μόντε Κάρλο είναι, φυσικά, πολύ ξεχωριστό για μένα. Μετά από αυτό, το Μεξικό είναι ένα ράλι όπου πάντα απολάμβανα τον εαυτό μου».

Ο Οζιέ ήταν, φυσικά, ο τελευταίος νικητής του WRC στο Guanajuato. Η ευκαιρία του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης είναι ελκυστική γιατί δεν είναι πολύ μακριά από την βάση του και είναι κάτι εντελώς νέο, συνδυάζοντας τρεις χώρες: την Γερμανία, την Τσεχία και την Αυστρία σε ένα ράλι.

Πέρα από αυτά τα τρία, είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς τα άλλα τρία ή τέσσερα που θα μπορούσαν να εξάψουν τη φαντασία του Οζιέ. Η Toyota, λογικά, θα ήθελε να τον δει ξανά στην Ιαπωνία στο τέλος της σεζόν.

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα γνωρίζει την ικανότητα του Οζιέ να μαζεύει πόντους και θα τον καλωσορίσει όπου μπορεί. Αλλά δεν θέλει μεγάλα κενά μεταξύ των εκκινήσεών του στο WRC.

Φέτος ο Οζιέ πέρασε τέσσερις μήνες μακριά από τον αγώνα WRC μεταξύ Μόντε Κάρλο και Ράλι Πορτογαλίας και τρεις μήνες μεταξύ του Ράλι Σαφάρι και του Ράλι Νέας Ζηλανδίας. Συμπεριλαμβανομένης της Νέας Ζηλανδίας, αντιμετώπισε τους τελευταίους τρεις γύρους της σεζόν σε ένα χρονοδιάγραμμα έξι αγώνων που ήταν πολύ βαρύ προς το τέλος της χρονιάς.

«Ο αριθμός για τον οποίο μιλάει ο Σεμπ», είπε ο Λάτβαλα, «έξι ράλι ή κάτι τέτοιο είναι ένας καλός αριθμός. Μπορεί να είναι κοντά στη μισή σεζόν. Φυσικά τον θέλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά και το έξι είναι καλό.

Θα προτιμούσα τα κενά να μην είναι πολύ μεγάλα μεταξύ των ράλι. Μπορεί να είναι δύσκολο να επιστρέψεις στο αυτοκίνητο και να πας αμέσως με πλήρη ταχύτητα. Όταν έχεις αυτό το κενό, μπορεί να το κάνει πιο περίπλοκο».

Η θεωρία του Λάτβαλα φαίνεται ισχυρή. Μπορεί ο Οζιέ να ήταν έξω από το αυτοκίνητο από την Αφρική στο Ώκλαντ, ωστόσο κατάφερε να τερματίσει δεύτερος – ήταν στο GR Yaris Rally1 για την επόμενη διοργάνωση στην Ισπανία και κέρδισε.