WRC: Η αντίδραση του Λάπι στο «τρελό» βάθρο στην Φινλανδία

Ο Εσαπέκα Λάπι παραδέχθηκε ότι το βάθρο στο Ράλι Φινλανδίας ήταν ένα από τα δυσκολότερα της καριέρας του. 

WRC: Η αντίδραση του Λάπι στο «τρελό» βάθρο στην Φινλανδία

Πριν από πέντε χρόνια, ο οδηγός της Toyota στάθηκε στο επάνω σκαλί του βάθρου ως νικητής του ράλι. Την περασμένη εβδομάδα έπεσε δύο σκαλοπάτια – αλλά χαρούμενος που ήταν στην πρώτη τριάδα μετά από έναν γεμάτο δράση όγδοο γύρο του WRC.

«Ήταν λίγο τρελό», είπε ο Λάπι. «Στην αρχή ήμασταν κοντά και ήμασταν στον αγώνα, αλλά μετά πήραμε αυτόν τον βράχο στην οθόνη το Σάββατο. Ήταν δύσκολο να οδηγήσω και μερικές φορές ήταν σαν καθρέφτης - ο ήλιος ερχόταν κατευθείαν στο πρόσωπό μου.

Το κύριο πράγμα τότε ήταν να φτάσουμε στο βάθρο και αυτό φαινόταν εντάξει μέχρι που κυλήσαμε.

«Είχα τσεκάρει αυτή τη γωνία στο πρώτο πέρασμα και ένιωσα ότι υπήρχε χώρος για να τρέξω μακριά, για να χρησιμοποιήσω την έξοδο. Αλλά όταν έφτασα εκεί, υπήρχε μια αποκοπή πριν από το χαντάκι. Κυλήσαμε τρεις φορές – ήταν μια μεγάλη έκπληξη.»

Ο Λάπι και ο συνοδηγός του Φερμ εργάστηκαν για να βάλουν νερό πίσω στο ψυγείο πριν περάσουν από τη σκηνή για να τερματίσουν τρίτοι.

«Το ψυγείο είχε διαρροή», εξήγησε, «και υπήρχε υγρό υδραυλικού τιμονιού στο παρμπρίζ. Δεν ήταν εύκολο – ειδικά στα άλματα και δεν μπορούσα να ακούσω εξαιτίας του θορύβου του ανέμου.

«Αυτό ήταν δύσκολο. Κάναμε τόση πολλή δουλειά για αυτό, η δοκιμή πήγε καλά και έκανα πολλή δουλειά με τα βίντεο όλη τη νύχτα. Κάναμε πολλή προσπάθεια και ευτυχώς τερματίσαμε στο βάθρο. Ίσως υπήρξε υπερβολική δράση σε αυτό το ράλι».

Ο Λάπι, ο οποίος μοιράζεται το GR Yaris με τον Σεμπαστιάν Οζιέ αυτή τη σεζόν, θα παραμείνει στο αυτοκίνητο για τους επόμενους δύο γύρους σε Βέλγιο και Ελλάδα, κάτι που σημαίνει πως δεν θα δούμε τον Οζιέ στο Ράλι Ακρόπολις.

Ο Φινλανδός έχασε το Ράλι Βελγίου της περασμένης σεζόν, αλλά ήταν εκεί στο παρελθόν - αγωνιζόμενος στη διάσημη άσφαλτο της κεντρικής Ευρώπης στη σεζόν που κέρδισε τον τίτλο του ERC με τη Skoda το 2014.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110