Πολυδιάστατο SUV με 23.833 ευρώ

Το να έχουμε ένα αυτοκίνητο για κάθε δραστηριότητα, είναι κάτι που για τους περισσότερους είναι ανέφικτο. Για το λόγο αυτό η πλειοψηφία των αγοραστών κατά την έρευνα τους ψάχνουν ένα μοντέλο που θα έχει όλο το πακέτο και θα κάνει πολλά. Και λέγοντας όλο το πακέτο, εννοούμε να έχει ελκυστική εμφάνιση, χώρους, τεχνολογία, αλλά και ικανό κινητήρα που θα προσφέρει συγκινήσεις χωρίς να σημειώνει υψηλά νούμερα κατανάλωσης.

Πολυδιάστατο SUV με 23.833 ευρώ

Το Ford Puma είναι η ιδανική επιλογή για όποιον ψάχνει ένα sport SUV, με το οποίο θέλει να ξεχωρίζει στο διάβα του. Το όμορφο κι επιτυχημένο μοντέλο της Ford διατίθεται με τιμή που ξεκινάει από 23.833 ευρώ κι ενσωματώνει πλούσιο εξοπλισμό όπως: 6 αερόσακους, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς ομίχλης, πίσω φώτα LED, οθόνη αφής 8 ιντσών και πολλά ακόμα!

Κινητήρας ποίημα!

Το μυώδες Ford Puma κινείται από έναν μικρό σε χωρητικότητα, αλλά μεγάλο σε δυνατότητες, EcoBoost μηχανικό σύνολο 999 κ.εκ., που ενσωματώνει και ήπια υβριδική τεχνολογία. Στην αρχική έκδοση η ισχύς του αγγίζει τους 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 170 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. (200 Nm με overboost). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 9,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 191 χλμ./ώρα , ενώ το μοτέρ διακρίνεται για την ισορροπημένη του λειτουργία και το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές.. Επιπλέον, παρά τις σβέλτες επιδόσεις, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. Μάλιστα σε αυτή την περίπτωση το όφελος είναι διπλό, αφού το Puma απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και μπαίνει κι ελεύθερα στο δακτύλιο!

Άνετη και σπορτίφ καμπίνα

Από την πρώτη επαφή με το Puma θα διαπιστώσετε την προσεγμένη απτή ποιότητα κατασκευής του, αφού το ταμπλό αποτελείται από μαλακά πλαστικά, με τη συναρμογή να είναι στιβαρή. Στο άνω σημείο της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment, αλλά σίγουρα θα εντυπωσιαστείτε από το ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Αυτός αλλάζει φόντο ανάλογα με το προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) που έχει επιλέξει ο οδηγός (επιδρά και στον τρόπο λειτουργίας του γκαζιού, αλλά και στο τιμόνι). Ο σπορτίφ χαρακτήρας του Puma ενισχύεται από το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος του, τις κόκκινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και επενδύσεις στις πόρτες και με τη μαύρη οροφή. Ικανοποιημένοι θα είστε και σε επίπεδο χώρων, αφού οι επιβάτες θα χωρέσουν δίχως παραχωρήσεις με τις αποσκευές τους στο μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 465 λίτρων (μαζί με το MegaBox των 80 λτ. κάτω από το δάπεδο).

Απολαυστικό σε κάθε διαδρομή

Το Ford Puma είναι από τα πλέον απολαυστικά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς, όντας πολύ οδηγοκεντρικό. Πατάει με σιγουριά, αποπνέοντας εμπιστοσύνη στο χειριστή του σε κάθε είδους διαδρομή. Στον αυτοκινητόδρομο αποδεικνύεται ευθύβολο, «καταπίνοντας» εύκολα χιλιόμετρα, ενώ στις στροφές αναδεικνύεται το σπορ DNA με το οποίο η Ford «μπολιάζει» τα μοντέλα της. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, η αίσθηση από τα χειριστήρια (τιμόνι, φρένα, κιβώτιο ταχυτήτων) εξαιρετική, ενώ η ρύθμιση της σφιχτής, αλλά όχι κουραστικής ανάρτησης αφήνει τον οδηγό να πιέσει άφοβα σε κάθε είδους καμπή!

πηγή: autogreeknews.gr