SUV με 6 ευρώ τη μέρα και 478 λτ. πορτ μπαγκάζ
Οι προτάσεις στα SUV συνεχώς πληθαίνουν και οι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές, με αποτέλεσμα να βγαίνουν ωφελημένοι. Από τους πιο βασικούς τομείς που εξετάζονται είναι η τιμή, η κατανάλωση, οι χώροι, η απόδοση του κινητήρα, αλλά και η χρηματοδότηση, εφόσον υπάρχει ένα πρόγραμμα που να συμφέρει.
Οι προτάσεις στα SUV συνεχώς πληθαίνουν και οι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές, με αποτέλεσμα να βγαίνουν ωφελημένοι. Από τους πιο βασικούς τομείς που εξετάζονται είναι η τιμή, η κατανάλωση, οι χώροι, η απόδοση του κινητήρα, αλλά και η χρηματοδότηση, εφόσον υπάρχει ένα πρόγραμμα που να συμφέρει.
Ποιο είναι το μοντέλο που προσφέρει πολλά και ζητάει λίγα; Η απάντηση είναι το ανανεωμένο Dacia Duster, το οποίο μπορεί να αποκτηθεί από μόλις 17.690 ευρώ ή με μόλις 6 ευρώ τη μέρα, με προκαταβολή 30% και εξόφληση σε 84 μήνες. Τιμή που αφορά την αρχική έκδοση 1.0 TCe 100 LPG Ambiance, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, Hill Assist, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι και αισθητήρες φωτός.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Περισσότερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η δεύτερη έκδοση Sportive με 1.240 ευρώ παραπάνω (18.930 ευρώ). Επιπλέον ενσωματώνει οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, cruise control, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αισθητήρες φωτός, ζάντες αλουμινίου και διαφορετικές επενδύσεις.
Το δυναμικό σχεδιαστικά και ελκυστικό Duster πατάει με σιγουριά, ενώ κινείται από το καλής απόδοσης και οικονομικό σε κατανάλωση 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο 1.0 TCe. Με τη χρήση του LPG αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής, ενώ με τη βενζίνη μειώνεται στους 91 ίππους και 160 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8/15,1 δλ. αντίστοιχα. Στην πράξη ο οδηγός, δεν θα νιώσει ότι έχει νωχελικό αυτοκίνητο, αλλά ένα με μπρίο. Βασικό του πλεονέκτημα αποτελεί η κατανάλωση και το κόστος αυτής, αφού με LPG καίει σε πραγματικές συνθήκες 9,6 λτ./100 χλμ., που ισούνται με σχεδόν 10€/100 χλμ. (με τιμή LPG 1,049€/100 χλμ.). Με τη βενζίνη πέφτει στα 7,8 λτ./100 χλμ., αλλά λόγω του ακριβότερου καυσίμου (1,846€/λτ.) κοστίζει 14,4 €/χλμ. Παράλληλα, τα δύο ρεζερβουάρ των 50 λτ. της βενζίνης και των 49 λτ. του LPG, αυξάνουν σημαντικά τη συνολική αυτονομία. Πρόσθετα, λόγω του εργοστασιακού LPG κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.
Πολύ σημαντικό πλεονέκτημα του Duster αποτελούν οι χώροι των επιβατών και αποσκευών. Στην ευρύχωρη και ικανοποιητικής ποιότητας καμπίνα του θα φιλοξενηθούν δίχως καμία παραχώρηση τέσσερα ενήλικα άτομα και ένα ακόμα χωρίς πολύ στρίμωγμα. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 478 λίτρων είναι μεγάλο (1.623 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα), τετραγωνισμένο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Το θετικό είναι ότι το ρεζερβουάρ του LPG που βρίσκεται σωστά τακτοποιημένο κάτω από το δάπεδο και δεν διαταράσσει το σχήμα και τη χωρητικότητά του.