Πάτησε Ευρώπη το ισχυρότερο ιαπωνικό της Ιστορίας

Η Ιαπωνία μας έχει χαρίσει μερικά αξέχαστα αυτοκίνητα. Το Aspark Owl, προς το παρόν, δεν ανήκει σε αυτά. Έχει όλα τα φόντα και τις φιλοδοξίες όμως, ώστε να αφήσει εποχή.

Πάτησε Ευρώπη το ισχυρότερο ιαπωνικό της Ιστορίας

Το κοινό project των Masanori Yoshida και Manifattura Automobili Torino ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις 2 χρόνια, χρόνος απίστευτος για τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου. Αμάξωμα και σασί κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, με την οροφή να διαθέτει ενίσχυση από ατσάλι για αύξηση της δομικής αντοχής. Η καμπίνα μοιάζει βυθισμένη ανάμεσα στο εμπρός και πίσω μέρος, με το υψηλότερο σημείο των φτερών να έρχεται στο ίδιο ύψος με το κεφάλι ενός οδηγού κανονικών διαστάσεων! Το ύψος του αυτοκινήτου είναι το μικρότερο που συναντάμε σε μοντέλο παραγωγής, φτάνοντας μόλις τα 99 εκατοστά! Συγκριτικά, ακόμα και το θρυλικό Ford GT40 -που ονομάστηκε έτσι ακριβώς λόγω του ύψους (40 ίντσες)- είναι ψηλότερο, στα 101,6 εκατοστά.

Αυτό που έχει σκοπό να μετατρέψει σε κάτοχο ρεκόρ Γκίνες το Owl ωστόσο, είναι το σύστημα μετάδοσης. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένας ανά τροχό) αποδίδουν συνδυαστικά 2.012 ίππους και 2.000 Nm ροπής, καθιστώντας το όχι μόνο ως το ισχυρότερο ιαπωνικό παραγωγής στην Ιστορία, αλλά γενικότερα το πιο δυνατό αυτοκίνητο όλων των εποχών!

Εκτός αυτού, το ιαπωνικό hypercar είναι και αυτό που επιταχύνει ταχύτερα από κάθε άλλο στα χρονικά της αυτοκίνησης. Σε δοκιμές που διεξήχθησαν το καλοκαίρι, έκανε το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ./ώρα) σε μόλις 1,72 δλ. και το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δλ! Αριθμοί που το φέρνουν στην κορυφή της Ιστορίας, αφήνοντας πίσω το Dodge Demon των 2,1 δλ. που, συν τοις άλλοις, χρειάζεται ειδικά drag radial ελαστικά και ειδικές ρυθμίσεις σε μοτέρ και κιβώτιο. Το Owl, αντίθετα, ήταν εφοδιασμένο με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.

Μια μπαταρία 64 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία των κινητήρων και την εξασφάλιση μέγιστης αυτονομίας έως 450 χλμ. (σε κύκλο NEDC, οπότε υπολογίστε αρκετά λιγότερα σε WLTP), με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 400 χλμ./ώρα (άλλο ένα ρεκόρ, για ηλεκτρικό). Βέβαια όλα αυτά τα ρεκόρ πρέπει να πιστοποιηθούν κιόλας, αλλά δεν παύει να πρόκειται για μια αξιοθαύμαστη κατασκευή. Και πανάκριβη, καθώς κάθε μία από τις 50 «Κουκουβάγιες» που θα κατασκευαστούν, τιμάται στα 2,9 εκατομμύρια ευρώ! Διαθέσιμη πλέον στην Ευρώπη, μέσα από μόλις μία αντιπροσωπεία στο Μπεζανσόν της Γαλλίας, ενώ παγκοσμίως υπάρχουν όλες κι όλες άλλες δύο (από μία σε Μαϊάμι και Οζάκα).

Πηγή: autogreeknews.gr