Star Wars Jedi: Survivor - Διαθέτει πολλές επιλογές προσβασιμότητας

Με πιο σημαντικές ρυθμίσεις να έρχονται μετά το λανσάρισμα του Star Wars Jedi: Survivor.

Star Wars Jedi: Survivor - Διαθέτει πολλές επιλογές προσβασιμότητας

Η Respawn Entertainment και η EA αποκάλυψαν ένα πλήθος ρυθμίσεων προσβασιμότητας που θα συνοδεύουν το "Star Wars Jedi: Survivor" όταν κυκλοφορήσει στα PlayStation 5, Xbox Series και PC αργότερα αυτή την εβδομάδα.

"Αγκαλιάζοντας τη κοινότητα των ατόμων με αναπηρία, 'Τίποτα για εμάς χωρίς εμάς', η ομάδα της Respawn υπεύθηνη για την προσβασιμότητα συγκέντρωσαν άμεσα σχόλια από την κοινότητα για να ενημερώσουν τις επιλογές και τις επιλογές σχεδιασμού προσβασιμότητας", εξήγησε ο επικεφαλής του προγράμματος της EA για την προσβασιμότητα Morgan Baker σε ένα blog post στον ιστότοπο της εταιρείας.

"Αντιλαμβανόμαστε όμως ότι η δημιουργία προσβάσιμων εμπειριών για τους παίκτες είναι ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ και είμαι περήφανος για την πρόοδο και την αδιάκοπη αφοσίωση της ομάδας".

"Αντιλαμβανόμαστε ότι η δημιουργία προσβάσιμων εμπειριών για τους παίκτες είναι ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ και είμαι υπερήφανος για την πρόοδο και την αδιάκοπη αφοσίωση της ομάδας".

Το "Star Wars Jedi: Survivor" διαθέτει πέντε επιλογές δυσκολίας, από το Story Mode έως το Jedi Master, οι οποίες μπορούν να αλλάζουν κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης, εφόσον ο παίκτης δεν είναι εγκλωβισμένος σε μάχη. Τα κουμπιά του χειρισμού θα είναι επίσης πλήρως επαναπροσδιορίσιμα, επιτρέποντας στους παίκτες να τα αλλάξουν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Η Respawn έχει επίσης συμπεριλάβει μια επιλογή που επιτρέπει στους παίκτες να επιβραδύνουν τις κινήσεις του πρωταγωνιστή, των εχθρών και του κόσμου του παιχνιδιού, προκειμένου να κάνουν τόσο τη μάχη όσο και το platforming πιο προσιτά σε όσους έχουν διαφορετικούς χρόνους αντίδρασης,

"Το Slow Mode ήταν ένα ιδιαίτερα συναρπαστικό χαρακτηριστικό για να δουλέψουμε πάνω σε αυτό, λόγω της ευελιξίας του", δήλωσε ο ανώτερος διευθυντής ανάπτυξης της Respawn, Jonas Lundqvist. "Ξεκίνησε κυρίως ως ένα χαρακτηριστικό που θεωρούσαμε ότι θα ήταν χρήσιμο στη μάχη, αλλά γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι θα μπορούσε να είναι επωφελές για οτιδήποτε είχε ένα στοιχείο χρονισμού".

Επιπλέον, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν ένα σύστημα αυτόματης στόχευσης για την κάμερα και μια ρύθμιση υποβοήθησης πλοήγησης που χρησιμοποιεί ένα ηχητικό σήμα.

Περαιτέρω ρυθμίσεις προσαρμογής που απευθύνονται σε παίκτες με προβλήματα όρασης θα επιτρέπουν στους χρήστες να κλιμακώνουν το μέγεθος του HUD και να αλλάζουν τα προφίλ χρωμάτων και τις ρυθμίσεις αχρωματοψίας. Τόσο το οπτικό πεδίο όσο και το επίπεδο κουνήματος της κάμερας κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού είναι επίσης ρυθμιζόμενα.

"Το παιχνίδι προσφέρει προσβασιμότητα όχι μόνο μέσω επιλογών, αλλά και μέσω συνειδητών σχεδιαστικών επιλογών", δήλωσε ο Baker. Για παράδειγμα, οι καλλιτέχνες είχαν υπόψη τους την παλέτα χρωμάτων για ορισμένες εμπειρίες και τα βασικά στοιχεία μέσα στο χάρτη είναι διπλά κωδικοποιημένα για να μεταφέρουν οπτικά την ίδια πληροφορία με διάφορους τρόπους".

Οι παίκτες θα μπορούν επίσης να ενεργοποιούν και να ρυθμίζουν το επίπεδο λεπτομέρειας των υπότιτλων και των κλειστών λεζάντων, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να περιλαμβάνουν δείκτες κατεύθυνσης.

Επιπλέον, η EA και η Respawn σκοπεύουν να φέρουν περαιτέρω επιλογές προσβασιμότητας στο "Jedi: Survivor", συμπεριλαμβανομένης της αφήγησης του μενού και μιας λειτουργίας χρωμάτων υψηλής αντίθεσης. "Αυτού του είδους οι σχεδιαστικές επιλογές που έκανε η Respawn είναι ενδεικτικές του πώς θέλουμε να προσεγγίσουμε την κατασκευή παιχνιδιών για όλους τους παίκτες μας", τόνισε ο Baker.

Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 28 Απριλίου, με το pre-load να είναι ήδη διαθέσιμο. Η Respawn έχει ήδη μοιραστεί κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι fans, φυσικά, συμπεριλαμβανομένου του tease ενός αγαπημένου πλανήτη του Star Wars.

Πηγή: gr.ign.com