Ο Χειλάς κυνηγούσε τον Καζαντζίδη στην Κοκκινιά - Τον ξελάσπωσε ο Μπιθικώτσης
Ο Καζαντζίδης είχε πάντα τις καλύτερες αναμνήσεις από την «Τριάνα του Χειλά».
Φαίνεται όμως ότι δεν ίσχυε το αντίθετο. Στη δεκαετία του '50 δεν υπήρχε τραγουδιστής που να κοντράρει στα ίσα το φαινόμενο Καζαντζίδης. Οι εμφανίσεις του στα κέντρα δημιουργούσαν το αδιαχώρητο. Φαίνεται, ωστόσο, πως υπήρχαν κάποια παρατράγουδα, που τα γνωρίζουν καλύτερα οι γλεντζέδες εκείνης της εποχής. Είναι ενδεικτικά όσα είπε ο Μίμης Στεφανάκος στον Θέμη Σινάνογλου:
~ Ποιοι ήταν οι κολλητοί σας τραγουδιστές στα μπουζούκια; Πείτε μου μια ιστορία άγνωστη.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης ήταν πολύ φίλος μου. Είχε χιούμορ. Έχω ζήσει περιστατικό να σώνει ο Μπιθικώτσης επιχειρηματία από την καταστροφή, γιατί αθετούσε συνεχώς το λόγο του ο Καζαντζίδης!
~ Πείτε μου για αυτό.
Ο Καζαντζίδης είχε τρομερή φωνή, τον είχε κλείσει μαγαζάτορας φίλος μου στην “Τριάνα του Χειλά”, μιλάμε για θρυλικό μαγαζί που έγραψε ιστορία. Ερχόταν ο κόσμος να δει τον Καζαντζίδη και τελικά έβλεπε άλλους, αφού ο Καζαντζίδης μία ερχόταν να τραγουδήσει, δύο δεν ερχόταν, τριγύριζε στην Κοκκινιά σε μπαρμπουτιέρες. Ο Χειλάς είχε καταχρεωθεί, είχε τρελαθεί, ήταν και λίγο μαφιόζος- να φανταστείς είχε πάνω από το γραφείο του κρεμασμένη τη φωτογραφία του Αλ Καπόνε! Και παίρνει το κουμπούρι μία νύχτα και έψαχνε να βρει τον Καζαντζίδη σε μπαρμπουτιέρες στην Κοκκινιά και τον απειλούσε. Τελικά όμως τον ξελάσπωσε ο Μπιθικώτσης ο οποίος πήγε πολύ καλά εκείνη τη χρονιά στο μαγαζί.
Σημειωτέο ότι η "Τριάνα του Χειλά" έκλεισε το 1968. Πενήντα και πλέον χρόνια μετά αποτελεί σημείο αναφοράς στη νυχτερινή Αθήνα. Ο ίδιος ο Χειλάς, πρωτοπαλίκαρο του Αλ Καπόνε, στην σκληρή εποχή της ποτοαπαγόρευσης επέστρεψε στην Ελλάδα και διέπρεψε ως μαγαζάτορας ξεχωρίζοντας για τη μπέσα του και τους καθαρούς λογαριασμούς του.
Στις αρχές του '60 ο Στέλιος Καζαντζίδης με την Μαρινέλλα αποτελούν το αδιαφιλονίκητο λαϊκό ντουέτο με χιλιάδες θαυμαστές. Την ίδια εποχή λάμπει το άστρο του Γρηγόρη Μπιθικώτση, που καθιερώνεται ως αρχιτραγουδιστής του Θεοδωράκη και μετρ στις επανεκτελέσεις του ρεμπέτικου.