Βίκτωρας Μιχαηλίδης: «Η Βουγιουκλάκη διέλυσε τον ελληνικό κινηματογράφο»
Ο μεγαλοπαραγωγός του σινεμά εξηγεί πώς η Αλίκη Βουγιουκλάκη έδωσε τη χαριστική βολή στον ελληνικό κινηματογράφο
Στα χρόνια του '60 η κοινοπραξία Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης και Φίνος παρήγαγε ταινίες ποιότητας που κράτησαν ψηλά τη σημαία του ελληνικού κινηματογράφου. Δυστυχώς όμως το 1966 η κοινοπραξία διαλύθηκε και από εκεί ξεκίνησε η κακοδαιμονία και τα οικονομικά προβλήματα που μέχρι τα τέλη της δεκαετίας σήμαναν το τέλος του λαϊκού σινεμά στη χώρα μας.
Ο Βίκτωρας Μιχαηλίδης χρόνια αργότερα αποκάλυψε στον Ιάσωνα Τριανταφυλλίδη πως η κύρια αιτία της διάλυσης αυτής της κοινοπραξίας ήταν το γεγονός ότι ο Φίνος χολώθηκε από την «αρπαγή» της Αλίκης Βουγιουκλάκη.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Είχε θεωρηθεί τότε ότι η Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης είχε πάρει την Βουγιουκλάκη από τον Φίνο. Η Αλίκη ήθελε εκείνα τα χρόνια να παίζει σε πολλά ταμπλό για να διατηρεί ψηλά το κασέ της. Αυτή η τακτική της ωστόσο προκάλεσε παρεξηγήσεις και διέλυσε οικονομικές συμμαχίες που κρατούσαν ζωντανό τον ελληνικό κινηματογράφο. Με την εθνική σταρ η Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης γύρισε ταινίες όπως η Σωφερίνα, η Κόρη μου η σοσιαλίστρια, η Μοντέρνα Σταχτοπούτα και τα Χτυποκάρδια στο θρανίο.
Αν η κοινοπραξία αυτή κατόρθωνε να επιβιώσει, σε πείσμα της οικονομικής ύφεσης που ενέσκηψε ίσως να βρίσκονταν οι πόροι, τα πρόσωπα και οι δημιουργοί για να συνεχιστεί η παράδοση που δημιούργησε ο κινηματογράφος μας τη δεκαετία του '50 και του '΄60.