Αυτός ήταν ο ζεν πρεμιέ του πενήντα που παραγκώνισαν ο Κούρκουλος και ο Αλεξανδράκης

Στη δεκαετία του '50 ένας ήταν το «αφεντικό» της μεγάλης οθόνης αλλά μόλις μπήκε το '60 εμφανίστηκαν νέοι ζεν πρεμιέ

Αυτός ήταν ο ζεν πρεμιέ του πενήντα που παραγκώνισαν ο Κούρκουλος και ο Αλεξανδράκης

Ο Κούρκουλος, ο Αλεξανδράκης και ο Παπαμιχαήλ δεν ήταν οι πρώτοι γόηδες του ελληνικού κινηματογράφου. Στη δεκαετία του '50 κυριαρχούσε στην μεγάλη οθόνη ένας ψηλός, μελαχρινός και αρρενωπός άντρας με Χολιγουντιανή γοητεία και πάμπολλες θαυμάστριες κι αυτός δεν ήταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας.

Ο Μιχάλης Νικολινάκος γεννήθηκε στα Άλικα της Λακωνίας το 1923 αλλά εγκαταστάθηκε από μικρός στον Πειραιά. Μετά τον πόλεμο σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών και φοίτησε παράλληλα στη Δραματική Σχολή, μαθητεύοντας δίπλα στον Δημήτρη Ροντήρη.

Σε όλες τις ταινίες που απαιτούσαν ρόλο ζεν πρεμιέ, ο Νικολινάκος είχε τον πρώτο λόγο, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '50. Όμως τα πράγματα άλλαζαν με ταχύ ρυθμό, το κοινό και οι παραγωγοί αναζητούσαν νέα πρόσωπα για το πανί και θα ερχόταν μοιραία η στιγμή που ο Μιχάλης Νικολινάκος θα παραγκωνιζόταν. Αυτό συνέβη με την ταινία «Το κλωτσοσκούφι» η οποία προβλήθηκε το 1960 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Στην πρώτη και άγνωστη εκδοχή της πρωταγωνιστεί ο Νικολινάκος με τη νεαρή Βουγιουκλάκη αλλά η βερσιόν αυτή κόπηκε από τον ίδιο τον Φίνο που αποφάσισε να ξαναγυρίσει την ταινία με καβαλιέρο της Αλίκης, τον Αλεξανδράκη.

Ήταν ένα πλήγμα για τον Νικολινάκο, που τον έσυρε αναπόφευκτα στην παρακμή και στον παραγκωνισμό. Οι νέοι ζεν πρεμιέ, Αλεξανδράκης, Κούρκουλος και Παπαμιχαήλ είχαν ήδη αρχίσει να κάνουν γκελ στη μεγάλη οθόνη, ενώ ο παλιός ζεν πρεμιέ του πενήντα έχανε τη λάμψη και την γοητεία του.