Δραματικοί ηθοποιοί που έγιναν κωμικοί και διέπρεψαν στον ελληνικό κινηματογράφο

Άλλαξαν κατηγορία και έγιναν πρώτα ονόματα του σινεμά

Δραματικοί ηθοποιοί που έγιναν κωμικοί και διέπρεψαν στον ελληνικό κινηματογράφο

Η κωμωδία είναι το είδος εκείνο για το οποίο θα μνημονεύουμε τον ελληνικό κινηματογράφο. Η δυσπιστία, ωστόσο, στην τέχνη του γέλιου έκανε πολλούς ηθοποιούς να την απαρνηθούν, τουλάχιστον στην αρχή της καριέρας τους.

Πρώτος και καλύτερος ο Βασίλης Λογοθετίδης που δεν ήθελε με τίποτε να περνιέται για κωμικός ηθοποιός. Στην πραγματικότητα όμως η κωμωδία ήταν το λαχείο που τράβηξε και αυτό ουσιαστικά τον καθιέρωσε στη μεγάλη οθόνη. Ο Λογοθετίδης είναι αναμφίβολα ο μεγαλύτερος κωμικός του ελληνικού κινηματογράφου, ίσως γιατί σε όλες τους τις ταινίες έπαιζε πάντα με μια δραματική έμφαση.

Ακολουθεί ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, που όταν γύρισε από το Παρίσι, λάνσαρε τον τύπο του γόη σε δραματικές αισθηματικές ταινίες. Η αποκάλυψη έγινε κυρίως με το «Υπάρχει και φιλότιμο», καθώς ο παλιός συμμαθητής του Αλέκος Σακελλάριος ανακάλυψε την αστείρευτη κωμική του φλέβα.

Ο Αλέκος Αλεξανδράκης δεν πέρασε στην όχθη της κωμωδίας αλλά πρωταγωνίστησε σε αρκετές κωμωδίες δίνοντας το στίγμα ενός θεατρίνου που ήξερε να αναμειγνύει κωμικά και δραματικά στοιχεία με μεγάλη επιτυχία.

Ο Ορέστης Μακρής με την «Κυρά μας τη Μαμή» και τη «Θεία απ' το Σικάγο» αλλά και η Μαίρη Αρώνη στο «Μια τρελή τρελή οικογένεια απέδειξαν πως ένας ηθοποιός που δεν τα είχε καλά με την κωμωδία μπορούσε να κάνει επιτυχία με ρόλους που έβγαζαν γέλιο.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110