Ο Νίκος Κούρκουλος επιλέγει την κορυφαία ερωτική σκηνή που γύρισε στο σινεμά
'Εχει δικαίως χαρακτηριστεί το «απόλυτο αρσενικό». Ο ίδιος ενσάρκωσε σε πολλές περιπτώσεις αυτό το ρόλο με απόλυτη επιτυχία
Είναι πολλές οι ερωτικές σκηνές που γύρισε ο Νίκος Κούρκουλος στον ελληνικό κινηματογράφο της χρυσής εποχής. Σκηνές στις οποίες άλλοτε υπερτερούσε η τρυφερότητα και ο ρομαντισμός και άλλοτε ένα άγριο πάθος που απέπνεε μια αυθεντική ερωτική διάθεση.
Ο ίδιος μνημόνευε πάντοτε την ταινία «Γυμνοί στο δρόμο», το πρώτο και τελευταίο δραματικό μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη κι έλεγε μάλιστα πως ο ίδιος ο σκηνοθέτης μιλούσε με ενθουσιασμό για την σκηνή που ο Κούρκουλος ρίχνει τη Λάσκαρη στο κρεβάτι και της ζητά να του απαριθμήσει τους προηγούμενους εραστές της.
Είναι αλήθεια ότι ο Δαλιανίδης τη θεωρούσε από τις πιο δυνατές ερωτικές σκηνές που είχε γυρίσει για την κορύφωση του πάθους και για την πραγματική φλόγα που έβγαζαν οι δύο ηθοποιοί. Όπως επισήμανε ο Δαλιανίδης ήταν πάθος πραγματικό και όχι θεατρικό και ψεύτικο.
Η ταινία έκανε πρεμιέρα στις 24 Μαρτίου 1969, κόβοντας 335.054 εισιτήρια και αποτελεί την κινηματογραφική μεταφορά του θεατρικού έργου του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Η γειτονιά των αγγέλων», το οποίο είχε ανέβει αρχικά στο θέατρο, το 1963, από την Τζένη Καρέζη και τον Νίκο Κούρκουλο.[Τη σκηνογραφία επιμελήθηκε ο Μάρκος Ζέρβας, τις χορογραφίες ο Βαγγέλης Σειληνός, ενώ η Μαρινέλλα και ο Νίκος Κούρκουλος ερμηνεύουν τέσσερα τραγούδια («Αστέρι στο παράθυρο», «Δυο αδέλφια», «Μην πιεις νερό», «Τα ρολόγια») σε μουσική Σταύρου Ξαρχάκου.