Γιάννης Δαλιανίδης: Αυτή είναι η τραγουδίστρια που παραδεχόταν
Μετά τη Βέμπο και τη Βλαχοπούλου μια φωνή ενθουσίαζε τον γνωστό σκηνοθέτη
Σκηνοθέτες όπως ο Γιάννης Δαλιανίδης έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, για ένα λόγο περισσότερο: Έβλεπαν πάντα πριν από τους παραγωγούς, τους κριτικούς και το κοινό το επόμενο λαμπρό αστέρι. Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς για τον Αλέκο Σακελλάριο. Ο Δαλιανίδης όπως και ο Σακελλάριος έδωσαν μάχες για να επιβάλουν στα κινηματογραφικά πλατό τους συντελεστές των ταινιών που βλέπουμε και ξαναβλέπουμε μέχρι σήμερα.
Ο ίδιος ο Δαλιανίδης διατηρούσε πάντα μια μουσικοχορευτική διάσταση στις ταινίες του, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αναζητούσε μόνο ηθοποιούς αλλά και χορευτές όπως φυσικά και τραγουδιστές. Ο ίδιος έχει δηλώσει επανειλημμένα πως τον ενθουσίαζαν τρεις γυναίκες τραγουδίστριες: Η Βέμπο, η Βλαχοπούλου και η Μαρινέλλα. Η πρώτη δεν ήταν της εποχής του, για τη δεύτερη είχε δώσει αγώνα για να πείσει τον Φίνο να πρωταγωνιστήσει όχι όμως ως τραγουδίστρια.
Ολυμπιακός: Κινήσεις επίθεσης από την αρχή χωρίς τέλος
Για τη Μαρινέλλα ο Δαλιανίδης είχε άποψη από τον καιρό ακόμα που η μετέπειτα δημοφιλής τραγουδίστρια καθηλωμένη στην καρέκλα σιγοντάριζε τον μεγάλο Στέλιο Καζαντζίδη στη χρυσή του εποχή. Ο Δαλιανίδης μάντευε όχι τόσο τα φωνητικά της προσόντα που ήταν εμφανή αλλά και την πλούσια θεατρικότητα, την κινησιολογία αυτής της κοπέλας, η οποία όταν χώρισε από τον Στέλιο βρέθηκε στην κυριολεξία επί ξύλου κρεμάμενη. Στην ταινία «Γυμνοί στο δρόμο», κινηματογραφική μεταφορά της «Γειτονιάς των Αγγέλων», ακουγόταν το τραγούδι «Αστέρι στο Παράθυρο», που σε πρώτη εκτέλεση ο Ξαρχάκος το εμπιστεύθηκε στην Μοσχολιού. Όμως στην ταινία ύστερα από επιμονή του Δαλιανίδη πήρε τη σκυτάλη η Μαρινέλλα. Είναι η αρχή μιας συνεργασίας που έφερε μετά κινηματογραφικές επιτυχίες όπως το θρυλικό «Άνοιξε πέτρα».